Dé bezorgpartner voor horeca Nederland

Bezorging

Betrouwbaar, flexibel en efficiënt

Voor klanten met een reguliere afname kan Sligro bestellingen op maat bezorgen. Via het online bestelsysteem Slimis kunt u eenvoudig 24/7 kiezen uit ruim 60.000 artikelen. Wij leveren dagelijks op afspraak, binnen 24 uur én altijd vers. En natuurlijk is er ruimte voor maatwerk.

Efficiency is heel belangrijk. Sligro Bezorgservice werkt met één levering, één factuur en één aanspreekpunt. U bepaalt wanneer wij leveren. Dat is wel zo gemakkelijk. En natuurlijk staat ons deskundig klantenteam en onze vers-, wijn-, en productspecialisten altijd voor u klaar.

Ja, ik wil meer weten over Sligro Bezorgservice

De voordelen van Sligro Bezorgservice :


  • Betrokkenheid, wij denken graag met u mee
  • 24/7 bestellen via ons online bestelsysteem Slimis
  • één levering, één factuur en één aanspreekpunt
  • Ruimte voor maatwerk

In 4 eenvoudige stappen naar Sligro Bezorgservice


Stap 1

Vul het onderstaande formulier in om een afspraak te maken.

Stap 2

Wij maken een afspraak om de mogelijkheden met u te bespreken.

Stap 3

Via ons online bestelsysteem bestelt u eenvoudig de artikelen die u nodig heeft.

Stap 4

Wij bezorgen uw producten volgens afspraak.

Veelgestelde vragen

  • Wanneer kom ik in aanmerking voor Sligro Bezorgservice?
  • Het bezorgen van goederen is onder meer afhankelijk van uw ordergrootte. Op basis van uw individuele wensen maken wij verdere afspraken met u op het gebied van bestelwijze, bestelmoment en leverfrequentie.

    Wilt u van Sligro Bezorgservice gebruik maken en meer weer over de mogelijkheden? Neem dan contact op met het Sligro Service Center. Vul het contactformulier in of bel naar het gratis telefoonnummer 0800-7544767. Ons serviceteam is op werkdagen tussen 08:00u tot 17:00u bereikbaar om al uw vragen te beantwoorden.
  • Kan ik een informatiebrochure aanvragen?
  • Nee, u kunt geen informatiebrochure aanvragen voor onze bezorgservice. Sligro hecht veel waarde aan persoonlijk contact. Bent u een klant met een grote afname? Vul dan het contactformulier voor Sligro Bezorgservice in en u wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld.
  • Ik wil een bezorgmoment op maat, kan dat?
  • Afhankelijk van onze relatie, uw wensen en ons distributienetwerk plannen wij een transparant bezorgmoment. Naar ieder zijn tevredenheid.
  • Hoe kan ik mijn bestelling doorgeven?
  • Voor klanten met een grote afname beschikt Sligro over een uitgebreid wagenpark voor bezorging tot aan de deur van uw bedrijf. Bezorgklanten kunnen bestellen via ons online bestelsysteem Slimis, per telefoon of fax.
  • Bezorgt Sligro in heel Nederland?
  • Ja, Sligro Bezorgservice levert in heel Nederland. Ook op de Waddeneilanden. Sligro beschikt over diverse distributiecentra, verspreid over heel Nederland. Vanuit onze totale bezorgservice bevoorraden wij dagelijks ruim 10.000 klanten. Het plaatsen van uw bestellingen kan 24 uur per dag via ons online bestelprogramma Slimis. Daarmee heeft u de keuze uit het complete assortiment van ruim 60.000 artikelen. Bestellingen worden zorgvuldig verwerkt en uitgeleverd in onze geconditioneerde vrachtwagens. Op afspraak en altijd stipt op tijd.
  • Ik laat mijn gegevens achter, wat nu?
  • Wanneer u het Sligro Bezorgservice contactformulier heeft ingevuld, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Vervolgens plant een accountmanager een gesprek met u in om de mogelijkheden en uw wensen te bespreken.

Staat uw vraag er niet bij?

bel ons via: 0800 022 51 54
We helpen u graag verder!