Uw klantenkaart

Met uw Sligro-klantenkaart kunt u inkopen doen bij alle zelfbedieningsvestigingen van Sligro. De klantenkaart staat geregistreerd op naam van een inkoopgemachtigde medewerker van uw bedrijf. De Sligro-klantenkaart is dan ook strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.

Bedrijfsgegevens wijzigen

Heeft u als bedrijf te maken met veranderingen in uw bedrijfssituatie en wilt u deze aan ons doorgeven? Maak dan gebruik van het formulier ‘Bedrijfsgegevens wijzigen’. Hiermee kunt u wijzigingen doorgeven zoals een nieuw bedrijfsadres, een naamsverandering of nieuwe inkoper. Ook kunt u een extra klantenkaart aanvragen voor een eventuele tweede inkoper.

> Ga naar bedrijfsgegevens wijzigen

Klantenkaart verloren

Bent u uw klantenkaart verloren of is deze gestolen? Dan vragen wij u dat zo spoedig mogelijk door te geven aan onze klantenservice. Vul hiervoor het formulier ‘Klantenkaart verloren’ in en geef aan om welke klantenkaart het gaat.

Na het invullen van het formulier krijgt u zo spoedig mogelijk een vervangende klantenkaart toegestuurd. De oude klantenkaart wordt geblokkeerd en is daardoor niet meer bruikbaar.

> Ga naar klantenkaart verloren