Aanbiedingen

Onze klantenservice

Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op


Folder ontvangen

Waarom ontvang ik de folder niet meer?

Elke nieuwe Sligro-klant krijgt de eerste maanden automatisch de Sligro-folder per post toegestuurd. Daarna is dit afhankelijk van een selectie in ons totale klantenbestand.

Wilt u echter verzekerd zijn van onze 3 wekelijkse folderaanbiedingen? Meld u dan aan voor onze foldermail. Daarmee houden wij u als klant als eerste op de hoogte van alle nieuwe aanbiedingen, acties en ontwikkelingen. Wilt u deze nieuwsbrief ontvangen, ga dan naar aanmelden foldermail.

Het kan ook zo zijn dat wij niet het juiste adres genoteerd hebben in ons klantenbestand. Neem in dat geval contact op met de Sligro-klantenservice.

Kan ik de Sligro-folder per e-mail ontvangen?

Iedere 3 weken versturen wij de Sligro-foldermail, een e-mail met de nieuwste folderaanbiedingen en overige actualiteiten. Daarmee bieden wij u als klant de mogelijkheid om als eerste op de hoogte te zijn van alle nieuwe aanbiedingen, acties en ontwikkelingen. Wilt u deze nieuwsbrief ontvangen, ga dan naar aanmelden foldermail.

Ik heb de folder te laat ontvangen, hoe kan ik dit melden?

Wij doen onze uiterste best om de Sligro-folder vóór de startdatum te laten bezorgen. Mocht u onze folder regelmatig te laat ontvangen, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op het gratis telefoonnummer 0800-0225154.

Uiteraard kunt u uw klacht over de folderbezorging ook melden door het invullen van ons contactformulier.

Hoe kan ik mijn correspondentieadres voor de folder wijzigen?

Een adreswijziging kunt u melden bij de klantenreceptie van uw Sligro-vestiging. Neem altijd een geldig legitimatiebewijs mee. Daarnaast kunt u uw adreswijziging ook doorgeven via het formulier bedrijfsgegevens wijzigen.

Waar kan ik terecht met een vraag over de folder?

Voor vragen over de folder kunt u telefonisch of per mail contact opnemen met uw dichtstbijzijnde Sligro-vestiging. Of stel uw vraag aan de klantenreceptie van uw Sligro-vestiging.

Terug

Afmelden folder

Hoe kan ik mij afmelden voor de folder per post?

Indien u de folder niet meer per post wilt ontvangen, dan kunt u zich hiervoor afmelden. Vul hiervoor het contactformulier in of bel gratis met onze Klantenservice op 0800-0225154. Het kan zijn dat de administratieve verwerking en de productie van een folder elkaar kruisen en dat u de folder na afmelden nog één keer ontvangt. Daarna ontvangt u geen folders meer.

Terug

Looptijd van de folder

Hoe vaak komt er een nieuwe folder uit?

De aanbiedingenfolder van Sligro verschijnt in beginsel iedere 3 weken. Iedere folder bestaat uit meerdere katernen (Food, Non-Food, Vers, Wijn) en gaat vaak vergezeld van één of meerdere specials.

Wat is de looptijd van een actie?

De looptijd van een actie staat vermeld op de voorzijde van de betreffende folder of de actiekaart. De Sligro-folder start doorgaans op donderdag en eindigt tweeënhalve week later op maandag. Daarnaast zijn er nog diverse aanvullende acties met een afwijkende looptijd. Deze looptijd is speciaal afgestemd op een specifiek moment, seizoenen en de verwachte drukte in de vestigingen.

Terug

Beschikbaarheid van aanbiedingen

Wat kan ik doen als een aanbieding niet meer verkrijgbaar is?

Is een product in de aanbieding niet meer voorradig binnen de gestelde looptijd? Meld dit dan aan een medewerker in uw Sligro-vestiging. Deze zorgt voor een passende oplossing zodat u direct of op een later tijdstip alsnog kunt profiteren van het voordeel.

Waarom zijn acties/aanbiedingen niet in iedere vestiging verkrijgbaar?

Per vestiging kan de samenstelling en de omvang van het assortiment verschillen. Zo zijn er vestigingen met een assortiment dagvers en vestigingen zonder dagvers. Zo kan het voorkomen dat een aanbieding van een dagversproduct niet in uw vestiging verkrijgbaar is. Indien een aanbieding niet in iedere vestiging verkrijgbaar is, dan vermelden wij dat specifiek in de folder of op de actiekaart.

Wilt u meer weten over het aanbod van een specifieke vestiging? Zoek dan uw vestiging in het vestigingenoverzicht en bekijk welke assortimentsgroepen deze vestiging in het assortiment heeft.

Terug

Actievoorwaarden

Waarom geldt bij bepaalde actieartikelen het maximale aantal van één per persoon?

Dit is in principe alleen zo wanneer klanten een gratis artikel ontvangen. Het is geen korting die oploopt naarmate klanten meer inkopen, maar een eenmalig cadeautje dat de klant ontvangt bij een bepaald aankoopbedrag.

Terug