Algemeen

Onze klantenservice

Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op


Exclusief magazine

Hoe vaak verschijnt het magazine Exclusief Verkrijgbaar?

Het magazine Exclusief Verkrijgbaar verschijnt 5 keer per jaar en is zo lang de voorraad strekt gratis mee te nemen bij een bezoek aan uw Sligro-vestiging.

Hoe kan ik het magazine Exclusief Verkrijgbaar ontvangen?

Het magazine Exclusief Verkrijgbaar is gratis verkrijgbaar in al onze zelfbedieningsvestigingen. U kunt het meenemen tijdens een bezoek aan één van onze vestigingen. Hiervoor geldt, zo lang de voorraad strekt.

Kan ik adverteren in het magazine Exclusief Verkrijgbaar?

Nee. Het blad Exclusief Verkrijgbaar is het eigenmerkenmagazine van Sligro. De volledige invulling van het magazine is dan ook bedoeld voor eigen merken of exclusieve importen van Sligro. Het is dan ook niet mogelijk voor externe partijen om hierin te adverteren.

Terug

Offerte opvragen

Hoe kan ik bij Sligro een offerte aanvragen?

Wilt u een offerte aanvragen, neem dan contact op met de vertegenwoordiger van uw Sligro vestiging. Heeft u nog niet eerder contact gehad met een vertegenwoordiger, dan kunt u een afspraak maken door een e-mail te sturen naar servicesupport@sligro.nl.

Terug

Klacht of opmerking plaatsen

Ik heb een klacht of opmerking, waar kan ik die melden?

U kunt uw opmerking bij ons melden door het contactformulier in te vullen.

Wat kan ik doen als ik een vreemd voorwerp aantref in mijn product?

Indien u iets aantreft dat niet in het product thuishoort, vragen wij u dit direct te melden bij de Sligro-vestiging waar u het gekocht heeft. Bewaart u daarnaast het aangetroffen voorwerp samen met het product waarin u dit aantrof.

Terug

Inkopen doen bij Sligro

Kan ik als particulier inkopen doen bij Sligro?

Nee. Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Terug

Sponsoring en ondersteuning

Kan Sligro mijn vereniging, activiteit of goed doel sponsoren?

Sponsoren is keuzes maken, bewuste keuzes. Als Sligro hebben wij ervoor gekozen om een aantal op de mens gerichte sociaal-maatschappelijke activiteiten voor een langere periode te ondersteunen. Deze initiatieven worden door ons zorgvuldig geselecteerd. Daarmee voorkomen we dat de beschikbare middelen versnipperd raken over veel en verschillende projecten.

Lees voor meer informatie ons sponsorbeleid.

Kan Sligro mijn evenement ondersteunen?

Wat voor evenement u ook organiseert, het doel is dat uw gast het naar zijn zin heeft en met een goed gevoel kan terugkijken op het evenement. Sligro ondersteunt u daar graag bij en zorgt samen met u voor een succesvol evenement.

Sligro beschikt daarvoor over een zeer breed assortiment aan evenementenmaterialen, zoals verschillende tapsystemen. Denk echter ook aan diverse mobiele koel- en vriesapparaten die uiteen lopen van een eenvoudige evenementenkoelkast tot aan een grote koel/vries evenemententrailer.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden om uw evenement te ondersteunen? Stuur dan een e-mail met informatie over uw evenement naar eventsupport@sligro.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Terug

Klant worden

Hoe word ik klant bij Sligro?

Om als klant inkopen te doen bij Sligro heeft u een klantenkaart nodig. Deze kunt u aanvragen in iedere Sligro-vestiging. Neem wel een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel mee. Deze mag maximaal 1 jaar oud zijn. Uiteraard kunt u ook online uw klantenkaart aanvragen.

Kan iedereen klant worden bij Sligro?

Nee, de Sligro-klantenkaart wordt alleen uitgereikt aan ondernemers of instellingen die goederen uit het Sligro-pakket wederverkopen of gebruiken voor bedrijfsmatige doeleinden. Voorwaarde om in het bezit te komen van een Sligro klantenkaart is dat het bedrijf staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar klantenkaart aanvragen.

Kan ik ook klant worden als mijn bedrijf in het buitenland gevestigd is?

Ja, ook als ondernemer met uw vestiging in het buitenland kunt u een Sligro-klantenkaart aanvragen in een van onze Sligro-zelfbedieningsvestigingen. Daarvoor heeft u wel een kopie van een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart) nodig.

Verder vragen wij u één van onderstaande documenten mee te nemen:

  • Bewijs van bestaan: een document dat door een officiële instantie of een onafhankelijke organisatie is verstrekt (bijv. kopie van statuten of oprichtingsakte)
  • Een kopie van uw registratie/inschrijving bij de betreffende btw-administratie

Hoe vraag ik een klantenkaart aan voor mijn tweede bedrijf?

Bent u al klant maar heeft u kortgeleden een tweede bedrijf opgestart en wilt u hiervoor een Sligro-klantenkaart aanvragen? Dat kan zowel bij de klantenreceptie in een Sligro-vestiging als ook direct online. Voor het aanvragen van een klantenkaart heeft u wel een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Het uitreksel mag maximaal 1 jaar oud zijn.

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar klantenkaart aanvragen.

Terug

Bestellen en bezorgen

Kan ik mijn producten ook laten bezorgen door Sligro?

Ja. Bent u een klant met grote afname, dan kan Sligro ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen vinden plaats vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestigingen. Daarbij maken we gebruik van moderne, geheel geconditioneerde vrachtwagens.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van uw individuele wensen. Daarvoor maken wij duidelijke afspraken met u voor wat betreft de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wilt u gebruik maken van deze service, neem dan contact op met het Sligro Service Center via ons contactformulier of ons gratis telefoonnummer 0800-7544767. Onze medewerkers beantwoorden graag al uw vragen over onze bezorgservice.

Wanneer kom ik in aanmerking voor de bezorgservice van Sligro?

Het bezorgen van goederen is afhankelijk van uw ordergrootte. Op basis van uw individuele wensen maken wij verdere afspraken met u op het gebied van bestelwijze, bestelmoment en leverfrequentie.

Wilt u van deze service gebruik maken, neem dan contact op met het Sligro Service Center. Dit kunt u doen door het contactformulier in te vullen of met ons te bellen via 0800-7544767 (gratis). Ons serviceteam beantwoordt graag al uw vragen over onze bezorgservice.

Welke bestelmogelijkheden heb ik bij Sligro?

Bestellen en leveren gaat het snelst als u zelf naar één van onze zelfbedieningsgroothandels komt. Dat is dé plek waar u razendsnel al uw bedrijfsmatige inkopen van food en food gerelateerde non-food artikelen kunt doen. Maar u kunt er ook oriënterend shoppen, ideeën opdoen, producten proeven, bijpraten met collega´s uit het vak of onze specialisten om advies vragen. Tevens kunt u in de zelfbediening onze nieuwe producten bekijken en zo op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes.

Voor klanten met een grote afname beschikt Sligro over een uitgebreid wagenpark voor bezorging tot aan de deur van uw bedrijf. U kunt op de volgende manieren bestellen:

  • via online bestelplatform
  • per telefoon

Wij adviseren al onze klanten het gebruik van Slimis, Sligro´s eigen geautomatiseerd bestelsysteem voor pc-gebruikers. Indien u effectief inkoopmanagement nastreeft is Slimis zelfs een absolute must. Slimis is namelijk veel meer dan alleen een bestelprogramma, met talrijke mogelijkheden en voordelen. Lees meer over Slimis

Terug