Betaling en garantie

Onze klantenservice

Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op


Garantievoorwaarden

Welke garantie biedt Sligro op haar non-food producten?

Sligro biedt een garantietermijn van 2 jaar op grootkeukenapparatuur van het merk Elite, koffieapparatuur van het merk Alex Meijer en huishoudelijke apparatuur van het merk Prima Donna. Op alle overige apparatuur geldt een garantietermijn van 1 jaar. Met deze service is Sligro uniek in Nederland. Lees voor meer informatie de garantievoorwaarden. Deze zijn beschikbaar in iedere Sligro-vestiging.

Kan ik mijn defecte product bij Sligro laten repareren?

Mocht binnen de garantietermijn storing optreden dan zorgt Sligro voor reparatie. Volledig kosteloos, dus inclusief onderdelen, arbeidsloon en eventuele voorrijkosten. Moeilijk verplaatsbare apparaten worden in geval van storingen bij u aan huis door specialisten gerepareerd.

Terug

Betalen in de vestiging

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Sligro?

In al onze vestigingen kunt u contant, via pinautomaat of met Mastercard of Visa creditcard betalen.

Kan ik bij Sligro met mijn creditcard betalen?

Betalen met creditcard kan bij Sligro alleen als u beschikt over een Visacard of Mastercard. Overige creditcards worden niet geaccepteerd.

Terug

Aankoopoverzicht opvragen

Kan ik een afnameoverzicht van Sligro ontvangen?

Wilt u een afnameoverzicht ontvangen, stuur dan een e-mail naar servicesupport@sligro.nl. Vermeld hierbij duidelijk uw klantnummer en de periode waarover u het afnameoverzicht wil ontvangen.

Terug

Factuur

Moet ik mijn aankoopfactuur bewaren?

De aankoopfactuur geldt tevens als uw garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed.

Waar kan ik een kopiefactuur opvragen?

Wilt u een kopiefactuur, dan kunt u deze opvragen bij de vestiging waar u ook uw aankopen doet.

Terug