Klantenkaart

Onze klantenservice

Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op


Klantenkaart gebruiken

Kan ik met mijn klantenkaart inkopen doen bij alle Sligro-vestigingen?

De Sligro-klantenkaart geeft u het exclusieve recht inkopen te doen bij Sligro. Uw klantenkaart is geldig voor het gehele assortiment en kan in elke Sligro-vestiging gebruikt worden om inkopen te doen.

Mogen er meerdere mensen gebruik maken van mijn Sligro-klantenkaart?

Uw Sligro klantenkaart is strikt persoonlijk en biedt toegang voor 2 personen gelijktijdig. Daarvan moet één persoon met naam op de kaart vermeld staan. Alleen op vertoon van de klantenkaart is het toegestaan om aankopen te doen. Bij het betreden van een Sligro-vestiging wordt u daarom gevraagd naar uw klantenkaart en eventueel een geldig legitimatiebewijs.

Terug

Welkom terug brief

Ik heb een welkom terug brief ontvangen voor controle van mijn gegevens. Wat nu?

Heeft u al geruime tijd geen inkopen meer gedaan bij Sligro? Dan zijn wij erg benieuwd naar de reden daarvoor. Misschien koopt u in via een ander klantnummer, of bent u niet meer bedrijfsmatig actief.

Om u zo goed mogelijk te bedienen hebben wij u in een brief gevraagd om uw gegevens te controleren en uw klantenkaart te heractiveren. Zo blijft u verzekerd van de vele voordelen van inkopen doen bij Sligro. Wilt u uw klantenkaart liever laten vervallen? Dan zorgen wij ervoor dat uw gegevens netjes worden verwijderd uit ons systeem. Geef uw voorkeur door via www.sligro.nl/welkomterug

Terug

Verlies/gestolen klantenkaart

Wat kan ik doen als mijn klantenkaart gestolen/kwijt is?

Is uw klantenkaart gestolen of bent u deze kwijt, vul dan het formulier klantenkaart verloren in om uw verlies bij ons te melden.

Wijzigingen worden door ons binnen 24 uur (tijdens kantooruren) verwerkt. Nadat de wijzigingen door ons zijn verwerkt ontvangt u per post uw nieuwe klantenkaart. Uw oude klantenkaart wordt door ons geblokkeerd.

Terug

Opzeggen klantenkaart

Hoe geef ik door dat mijn bedrijf niet meer actief is?

Is uw bedrijf niet meer actief, dan kunt u dit doorgeven bij de klantenreceptie in een Sligro vestiging of direct online via ons contactformulier.

Terug

Bescherming persoonsgegevens

Hoe gaat Sligro om met mijn persoonlijke gegevens?

Door gebruik te maken van de Sligro klantenkaart geeft u ons toestemming uw gegevens te gebruiken voor onze eigen marketingactiviteiten, zoals het toezenden van de Sligro-folder.
Meer informatie over hoe wij omgaan met uw persoonlijke gegevens kunt u vinden in onze gebruiksvoorwaarden.

Wenst u geen folder per post meer te ontvangen, vul dan het contactformulier in.

Terug

Bedrijfsgegevens wijzigen

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Een adreswijziging kunt u zowel doorgeven bij de klantenreceptie in de Sligro-vestiging als ook online. Neem bij uw bezoek aan Sligro altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wilt u direct een adreswijziging doorgeven, vul dan het formulier klantenkaart wijzigen in.

Hoe kan ik de naam van mijn inkoper wijzigen?

Een wijziging van inkoper kunt u zowel doorgeven bij de klantenreceptie in de Sligro-vestiging als ook online. Neem bij uw bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee. Nadat de wijzigingen zijn verwerkt ontvangt u van ons per post uw nieuwe klantenkaart(en).

Wilt u direct de naam van uw inkoper wijzigen, vul dan het formulier klantenkaart wijzigen in.

Hoe kan ik een naamsverandering van mijn bedrijf doorgeven?

Een wijziging van bedrijfsnaam kunt u zowel doorgeven bij de klantenreceptie in de vestiging als ook online. Neem bij uw bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee. Nadat de wijzigingen zijn verwerkt ontvangt u van ons per post uw nieuwe klantenkaart(en).

Wilt u direct de bij ons geregistreerde bedrijfsnaam wijzigen, vul dan het formulier klantenkaart wijzigen in.

Hoe kan ik voor een tweede inkoper een klantenkaart aanvragen?

U kunt een extra klantenkaart aanvragen voor een tweede inkoper. Vul daarvoor het formulier klantenkaart wijzigen in. Iedere klantenkaart is persoonlijk en staat op naam van de inkoper.

Hoe kan ik een wijziging van mijn bedrijfsactiviteiten doorgeven?

Een wijziging van uw bedrijfsactiviteiten kunt u zowel doorgeven bij de klantenreceptie in de vestiging als ook online. Neem bij uw bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wilt u direct uw bedrijfsactiviteiten wijzigen, stuur dan een e-mail naar klantenservice@sligro.nl.

Hoe kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?

Een wijziging van uw telefoonnummer kunt u zowel doorgeven bij de klantenreceptie in de vestiging als ook online. Neem bij uw bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wilt u direct uw telefoonnummer wijzigen, vul dan het formulier klantenkaart wijzigen in.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Een wijziging van uw e-mailadres kunt u zowel doorgeven bij de klantenreceptie in de vestiging als ook online. Neem bij uw bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wilt u direct uw e-mailadres wijzigen, vul dan het formulier klantenkaart wijzigen in.

Terug

Klantenkaart aanvragen

Hoe vraag ik een klantenkaart aan?

Om als klant inkopen te doen bij Sligro heeft u een klantenkaart nodig. U kunt uw klantenkaart aanvragen bij de klantenreceptie in een Sligro-vestiging of direct online. Voor het aanvragen van een klantenkaart heeft u wel een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Het uitreksel mag maximaal 1 jaar oud zijn.

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar klantenkaart aanvragen.

Kan iedereen een klantenkaart aanvragen bij Sligro?

De Sligro-klantenkaart wordt enkel uitgereikt aan ondernemers of instellingen die in hun bedrijf/organisatie een assortiment goederen uit het Sligro-pakket wederverkopen of gebruiken voor bedrijfsmatige doeleinden. Daarnaast dient u als ondernemingen of organisaties ingeschreven te zijn bij de Kamer van Koophandel.

Kan ik als ook een klantenkaart aanvragen als mijn bedrijf in het buitenland gevestigd is?

Ja, ook ondernemers met een vestiging in het buitenland kunnen een Sligro-klantenkaart aanvragen in een van onze Sligro-zelfbedieningsvestigingen. Daarvoor heeft u een kopie van een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart) nodig.

Verder vragen wij u één van onderstaande documenten mee te nemen:

Terug