• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Lentetopper 2021: Nachos and Coke

Zet deze lentetopper op tafel en maak kans op geweldige prijzen!

Van loaded nachos wordt iedereen vrolijk. Het is kleurrijk, vullend, ziet er heerlijk uit én is snel geserveerd. Laat je gasten deze lente hiervan smullen. Overlaad de knapperige nacho chips van Santa Maria met smaakvolle ingrediënten en heerlijke toppings, serveer er een frisse Coca-Cola Zero Sugar met citroentje bij en je hebt de lentetopper van 2021 te pakken.

Zo zet jij deze lentetopper snel op tafel

Snelheid en gemak Creëer supersnel een wow-factor op tafel met een dampende schaal comfortfood.

Margerijk Op naar een goede marge! De ingrediënten voor de loaded nachos zijn relatief goedkoop en de handelingen eenvoudig.

Verleid je gast Maak de loaded nachos extra aantrekkelijk in een combideal met Coca Cola Zero Sugar.

Zo zet jij deze lentetopper snel op tafel

  1. Verwarm in de oven de krokante nacho chips van Santa Maria samen met wat heerlijke ingrediënten. Denk aan geraspte kaas, groenten, pepers, vlees(vervangers), kip en/of vis.
  2. Top dit af met verse toppings, kruiden en een lekkere saus.
  3. Serveer de schaal op een houten plank samen met de Coca Cola Zero Sugar. Coca-Cola zero sugar heeft de heerlijke smaak van Coca-Cola alleen dan zonder suiker. Serveer hem jouw gasten ijskoud en met een citroentje als perfect serve. Laat ze genieten van de vertrouwde smaak, alleen dan zonder suiker.

Bekijk hieronder drie gemakkelijke recepten en laat je inspireren.

Serveer en maak kans op geweldige prijzen!

Ben jij overtuigd? Zet dan deze twee toppers samen op tafel, maak een foto, deel hem op social media met jouw gasten met #nachosandcoke en maak kans op geweldige prijzen.

Hoofdprijs

1x Bar bites & cocktail workshop: Bij jou in de zaak krijg je een geheel verzorgde bar bite en cocktail workshop door specialisten. Leuk om met jouw hele team aan deel te nemen zodat je gasten nog meer kan verwennen na deze training.

2x 10 Efteling toegangstickets voor een dagje naar de Efteling met jouw team.

2x 5 dozen Santa Maria nacho’s en 5 kratten Coca-Cola Zero Sugar om jouw gasten deze lentetopper te blijven serveren.

Deelnemen kan tot en met 17 mei via Facebook, Twitter of Instagram. Alleen posts met #nachosandcoke vanuit een open account worden meegenomen.

Gedurende de actieperiode worden wekelijks deelnemende foto's gedeeld op deze pagina. 

Drie slimme tips

Lees hieronder drie slimme tips en haal meer uit je loaded nachos.

  1. Maak marge door goed op de verhoudingen te letten. Zorg dat twee derde van je gerecht uit nachos bestaat en een derde uit de ingrediënten en toppings. Zo houd je de kostprijs laag.
  2. Bied extra toppings of sauzen tegen een meerprijs aan.
  3. Doe je aan bezorging, take away of heb je geen zin in de afwas? Serveer de loaded nachos in biologisch afbreekbare disposables: lekker licht en makkelijk in gebruik.

Zo plaats je de perfecte social post

Laat jouw achterban en vaste gasten zien dat jij de lentetopper van 2021 op de kaart hebt staan. Plaats een leuke post van jouw zelfgemaakte Santa Maria loaded nachos samen met een heerlijke Coca Cola Zero Sugar op jouw socialmediakanalen. Lees hieronder een aantal tips voor de perfecte post en ga aan de slag!

  • Bedenk vooraf welke doelgroep je wilt aanspreken. Op Facebook bereik je een oudere doelgroep dan op Instagram.
  • Zorg ervoor dat de lentetopper op de afbeelding gelijk is aan hoe jij het in jouw zaak serveert. Dit zorgt voor herkenning bij jouw gasten.
  • Zet ongeveer 5 à 10 hashtags (#) onderaan jouw post voor meer zichtbaarheid, bijvoorbeeld #loadednachos, #cocacola of het dorp of de stad waar jij je zaak runt. Gebruik daarnaast ook hashtags die niet meer dan 50.000 keer gebruikt zijn. Zo verdwijn je niet in de massa.
  • Zorg voor interactie onder je post door bijvoorbeeld in je post een vraag te stellen en reageer op de reacties van jouw volgers.
  • Maak van je post een win-actie om meer zichtbaarheid te creëren. Lees je van tevoren wel goed in waar een win-actie op Facebook en Instagram aan moet voldoen.