• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Veelgestelde vragen

Inloggen en registreren

Wanneer je 'onthoud mij' aanvinkt op de inlogscherm hoef je, bij het terugkeren naar het bestelplatform, op het desbetreffende apparaat bij aanvang niet meer opnieuw in te loggen. Zo kun je gemakkelijker jouw assortiment én prijzen inzien of jouw bestelling klaarzetten. Om veiligheidsredenen vragen we, bijvoorbeeld bij wijzigen van persoonsgegevens, het gebruik van jouw lijsten of het verzenden van de bestelling, opnieuw naar jouw inlog.

Om onthouden te worden op sligro.nl zorg je ervoor dat jouw cookies zijn ingeschakeld. Controleer de cookies instellingen in jouw internetbrowser.

Via het accountmenu kun je jezelf uitloggen. 

Klik op 'wachtwoord vergeten' op de inlogpagina. Vul vervolgens jouw e-mailadres in. Je ontvangt daarna een e-mail met instructies waarmee je zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Mijn account

Met een account op sligro.nl heb je nu de mogelijkheid om:

  • Het assortiment met actuele prijzen te bekijken;
  • Facturen in te zien;
  • Gegevens te beheren;
  • Zelf jouw inkooplijst samen te stellen.
In de toekomst komen hier steeds meer mogelijkheden bij. Online bestellen is momenteel nog niet mogelijk voor klanten van een Sligro zelfbedieningsgroothandel. Wil je meer weten over de Sligro bezorgservice kijk dan hier.

Inloggen

Als je na 19-04-2022 klant bent geworden bij Sligro, dan heb je automatisch een uitnodiging ontvangen om je account te activeren. Voor die tijd al klant en geen uitnodiging ontvangen? Vraag dan een account aan via het volgende formulier

Berichten die van of naar Sligro verstuurd worden eindigen op @service.sligro.nl, @account.sligro.nl, @e.sligro.nl, @s.sligro.nl of @sligro.nl. Twijfel je of je een valse e-mail of phishingmail hebt ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via 0800-0225154 of per mail op klantenservice@sligro.nl.

Elk e-mailadres kan maar één keer gebruikt worden op het platform van Sligro, gebruik een alternatief e-mailadres.

Assortiment

Het assortiment dat op sligro.nl getoond wordt is bij de meeste vestigingen beschikbaar, meer informatie hierover vind je hier.

Facturen bekijken

Op sligro.nl is het nóg eenvoudiger om inzicht te hebben in je facturen; klik op jouw naam in de header (de balk bovenin het scherm) en kies voor ‘Facturen’.

Lijsten maken en beheren

  1. Klik rechtsboven op de knop ‘Lijsten’ (de ‘Lijsten’-pagina wordt geopend). Klik op ‘+ Nieuwe lijst maken’, geef de lijst een naam en maak de lijst aan. Deze lijst komt nu in het overzicht van lijsten te staan.
  2. Vervolgens kun je producten toevoegen aan de lijst, dit kan op verschillende manieren:
    1. Via de zoekbalk: gebruik de zoekbalk boven in het scherm om een product te vinden en gebruik vervolgens het ‘lijst icoon’ dat bij de productafbeelding staat om het product toe te voegen aan een lijst.
    2. Via de navigatie: klik hiervoor linksboven op ‘Alle producten’ en navigeer naar de gewenste productgroep.
    3. Via een kleinere zoekbalk: gebruik de kleinere zoekbalk in een reeds geopende lijst. 

Open een lijst (zie instructie 'Hoe maak ik een lijst aan?') en klik op de knop met de beheeropties (knop met 3 puntjes rechtsboven in de lijst). Hier vind je de optie om de lijst te printen (incl. productafbeeldingen), of te exporteren naar een CSV bestand (een bestand met alleen tekst). 

Op mobiel is de optie ‘printen’ vervangen door ‘opslaan’; er opent een scherm met de lijst die vervolgens makkelijk per mail of app gedeeld kan worden, of kan worden geprint. 

Prijzen zijn niet zichtbaar op prints en exports, omdat deze kunnen wijzigen.

Gebruikers aanmaken en beheren

Ben jij namens jouw organisatie als hoofdgebruiker actief? Dan kun je gebruikers aanmaken en beheren:

  1. Klik rechtsboven op je naam en ga naar ‘Gebruikers beheren’ (de ‘Gebruikers beheren’-pagina wordt geopend, waarbij alle gebruikers getoond worden die zijn aangemaakt in (of toegang hebben tot) het account).
  2. Klik op de knop ‘Nieuwe gebruiker’ (een nieuwe venster wordt geopend), vul de persoonlijke gegevens in. En selecteer de gewenste rechten (deze kun je op een later moment nog wijzigen). 
  3. Klik op de knop ‘Opslaan’ (de ‘Gebruikers beheren’-pagina wordt opnieuw geopend). Een e-mail met inloggegevens (e-mailadres + tijdelijk wachtwoord) wordt naar de nieuwe gebruiker verzonden.

Verwijder de gebruiker uit het account: 

  1. Klik rechtsboven op je naam en ga naar ‘Gebruikers beheren’ (de ‘Gebruikers beheren’-pagina wordt geopend, waarbij alle gebruikers getoond worden die zijn aangemaakt in (of toegang hebben tot) het account).
  2. Klik op het prullenbak icoon achter de naam van de gebruiker die je wilt verwijderen. 

Let op: Met het uitvoeren van deze actie wordt alleen het online account van de gebruiker gedeactiveerd. Staat er ook een klantenkaart op naam van deze persoon, geef dit hier door onder het kopje ‘klantenkaarthouders’.

Wijzigen van organisatie gegevens

Via “Mijn account” kan je het correspondentie adres wijzigen, dit is het adres waar je folders en aanbiedingen van Sligro op ontvangt. Ook kun je hier je telefoonnummer wijzigen. 

Het zakelijke adres kan je niet wijzigen, wij maken gebruik van het adres dat bekend is bij de KVK. Meer informatie over het wijzigen van bedrijfsgegevens vind je hier.

Bestellen en bezorgen

Online bestellen kan op dit moment nog niet voor klanten van een Sligro vestiging. Wil je meer weten over de Sligro bezorgservice kijk dan hier.

Hulp nodig?

Klik op 'Wachtwoord vergeten' op de inlogpagina. Vul vervolgens jouw e-mailadres in. Je ontvangt daarna een e-mail, met instructies, waarmee je zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Ben je na 19-04-2022 klant geworden bij Sligro? Dan heb je automatisch een uitnodiging om je account te activeren ontvangen. 

Voor 19-04-2022 al klant bij Sligro en geen uitnodiging ontvangen? Vraag dan een account aan via het volgende formulier

Neem contact op met jouw klantenteam. Deze gegevens vind je door in te loggen, klik vervolgens rechtsboven op je naam en ga naar ‘Mijn account’. Links in dit scherm vind je contactgegevens van jouw klantenteam.

Weet je zeker dat je geen gebruik meer wilt maken van de mogelijkheden die het account biedt? Niet meer ons assortiment met de actuele prijzen kunnen bekijken, geen facturen meer inzien en ook geen gegevens meer beheren en zelf jouw inkooplijst samenstellen? Zorg dat je alle gebruikers uit je account verwijdert. Alle inactieve accounts zullen door Sligro verwijderd worden.