Klantenkaart verlengen / Welkom terug

Klantenkaart verlengen / Welkom terug

Ik heb een klantenkaart verlengen / welkom terug brief ontvangen voor controle van mijn gegevens. Wat nu?

Heeft u al geruime tijd geen inkopen meer gedaan bij Sligro? Dan zijn wij erg benieuwd naar de reden daarvoor. Misschien koopt u in via een ander klantnummer, of bent u niet meer bedrijfsmatig actief.

Om u zo goed mogelijk te bedienen hebben wij u in een e-mail of brief gevraagd om uw gegevens te controleren en uw klantenkaart te heractiveren. Zo blijft u verzekerd van de vele voordelen van inkopen doen bij Sligro. Wilt u uw klantenkaart liever laten vervallen? Dan zorgen wij ervoor dat uw gegevens netjes worden verwijderd uit ons systeem. Geef uw voorkeur door via www.sligro.nl/verleng-klantenkaart.htm

Terug

Wij maken gebruik van cookies

Om jouw bezoek aan deze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken en het gebruik van deze website te kunnen blijven verbeteren, plaatsen we cookies. Ook plaatsen we cookies zodat we je gepersonaliseerde advertenties kunnen tonen en kun je dankzij cookies informatie van onze website delen via social media. Lees meer over onze cookies in het Cookiestatement.

Door op 'Akkoord' te klikken accepteer je alle cookies.

Akkoord Cookie instellingen