Belangrijke veiligheidswaarschuwing: Boeuf & Koekjesmix

  • Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Contactformulier

Vragen zijn van harte welkom. Vul het formulier in en we proberen zo spoedig mogelijk telefonisch of per e-mail contact met je op te nemen. Heb je spoed? Neem dan contact op met je vestiging of kijk tussen de veelgestelde vragen.

Ben je al Sligro bezorgklant? Log in om niet nogmaals je gegevens in te vullen.

Alle velden zijn verplicht, tenzij anders aangegeven.

Onderwerp
Bericht
500 karakters
Klantnummer (optioneel)
KVK-nummer (optioneel)
Bedrijfsnaam
Sligro vestiging
Aanhef (optioneel)
Volledige naam
Telefoon (optioneel)
Bekijk onze Privacy Policy

Veelgestelde vragen

Nee, alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heb je nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro. Het is ook mogelijk om bezorgklant te worden, je krijgt je producten dan afgeleverd op het afgesproken bezorgadres. We hanteren hiervoor een minimale orderwaarde van €500 per levering.

Wil je klant worden bij Sligro om inkopen te doen in de vestigingen? Ga direct naar klantenkaart aanvragen.

Wil je graag bezorgklant worden? Vul dan ons formulier in. We nemen graag zo spoedig mogelijk contact met je op om alle mogelijkheden te bespreken.

Heb je interesse om bezorgklant te worden bij Sligro? Vul dan ons formulier in. We nemen graag zo spoedig mogelijk contact met je op om alle mogelijkheden te bespreken.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van individuele wensen. We werken hierbij met een minimale orderwaarde van €500 per levering. We maken duidelijke afspraken met het oog op de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Tijdens je aanmelding als bezorgklant hebben we een bezorgvenster met je afgesproken. Is dit bezorgvenster nog niet verstreken? Wacht dan met contact opnemen, de chauffeur kan nog steeds binnen het afgesproken venster leveren. Is het bezorgvenster wel verstreken en ben je nog niet geïnformeerd? Neem dan contact op met de klantenservice van je bezorgservice.

Is je Sligro-klantenkaart gestolen of ben je deze kwijt, vul dan het formulier klantenkaart verloren in om het verlies bij ons te melden.

Wijzigingen worden door ons binnen 24 uur (tijdens kantooruren) verwerkt. Nadat de wijzigingen door ons zijn verwerkt ontvang je per post een nieuwe klantenkaart. We versturen de klantenkaart naar het organisatieadres dat geregistreerd staat bij de Kamer van Koophandel. De oude klantenkaart wordt door ons per direct geblokkeerd.

Wil je direct je telefoonnummer, e-mailadres of bankrekeningnummer wijzigen, vul dan het formulier klantenkaart wijzigen in. Je kunt dit ook bij de klantenreceptie in een Sligro-vestiging doorgeven. Neem bij je bezoek aan onze vestiging een geldig legitimatiebewijs en een schriftelijk bewijs van de wijziging mee.

Een organisatieadres kun je laten wijzigen bij de Kamer van Koophandel.

Wil je een kopiefactuur ontvangen, log dan in met je Sligro account en klik op het pijltje voor het uitklapmenu naast je naam. Hieronder verschijnt de kop facturen, je kunt hier al je facturen bekijken. Heb je geen inlog? Neem dan contact op met je Sligro-vestiging.

Indien je de folder niet meer per post wilt ontvangen, dan kun je je hiervoor afmelden. Vul hiervoor het contactformulier in en selecteer het onderwerp 'afmelden folder’. Het kan zijn dat de administratieve verwerking en de productie van een folder elkaar kruisen en dat je de folder na afmelden nog één keer ontvangt. Daarna ontvang je geen folders meer.