Recall voor CSM Bakery en La lorraine. Meer informatie

  • Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een Sligro in de buurt

Veelgestelde vragen

Je kunt een klacht of opmerking bij ons melden door het contactformulier in te vullen of telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice op 0800-0225154.

Nee, alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar klantenkaart aanvragen.

Ja. Ben je een klant met grote afname dan kan Sligro ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen geschieden vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestigingen. Daarbij maken we gebruik van moderne, geconditioneerde vrachtwagens.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van individuele wensen. We maken duidelijke afspraken met het oog op de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wil je gebruik maken van deze service, neem dan contact op met het Sligro Service Center via ons contactformulier of ons gratis telefoonnummer 0800-7544767. Onze medewerkers beantwoorden graag al je vragen over onze bezorgservice.

Is je Sligro-klantenkaart gestolen of ben je deze kwijt, vul dan het formulier klantenkaart verloren in om het  verlies bij ons te melden.

Wijzigingen worden door ons binnen 24 uur (tijdens kantooruren) verwerkt. Nadat de wijzigingen door ons zijn verwerkt ontvangt je per post een nieuwe klantenkaart. We versturen de klantenkaart naar het organisatieadres dat geregistreerd staat bij het Kamer van Koophandel.

De  oude klantenkaart wordt door ons per direct geblokkeerd.

Heeft u als bedrijf te maken met veranderingen in uw bedrijfssituatie en wilt u deze aan ons doorgeven? Maak dan gebruik van het formulier ‘Bedrijfsgegevens wijzigen’. Hiermee kunt u wijzigingen doorgeven zoals een nieuw correspondentieadres, een naamsverandering of nieuwe inkoper. Ook kunt u een extra klantenkaart aanvragen voor een eventuele tweede inkoper.

Een organisatieadres wijziging dient u door te geven bij de Kamer van Koophandel.

Wilt u een kopiefactuur ontvangen, neem dan contact op met uw Sligro-vestiging of uw Klantenteam in de bezorgservice.

Indien u de folder niet meer per post wilt ontvangen, dan kunt u zich hiervoor afmelden. Vul hiervoor het contactformulier in of bel gratis met onze Klantenservice op 0800-0225154. Het kan zijn dat de administratieve verwerking en de productie van een folder elkaar kruisen en dat u de folder na afmelden nog één keer ontvangt. Daarna ontvangt u geen folders meer.