• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Klantenservice

Direct regelen

  • Nieuwe klantenkaart aanvragen
  • Inkoper(s) wijzigen
  • Correspondentieadres wijzigen
  • Bedrijfsgegevens wijzigen
  • Facturen inzien en printen

Let op: Inloggen is alleen mogelijk als jij hierover communicatie van Sligro hebt ontvangen. 

Veel gestelde vragen

Nee, alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar klantenkaart aanvragen.

Is de onderneming in het buitenland ingeschreven, dan kunt u een Sligro-klantenkaart aanvragen in een van onze Sligro-vestigingen. Daarvoor heeft u het volgende nodig: 

  • Een geldig legitimatiebewijs. 
  • Bewijs van bestaan: een document dat door een officiële instantie of een onafhankelijke organisatie is verstrekt (bijv. kopie van statuten of oprichtingsakte) 
  • Een kopie/uittreksel van uw registratie/inschrijving bij de betreffende btw-administratie 

De bijbehorende Sligro-klantenkaart(en) worden enkel per post gestuurd naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. Sligro-klantenkaarten voor de overige landen versturen we naar de Sligro-vestiging waar de aanvraag is ingediend.

Voor de aanvraag van Sligro-ISPC België klantenkaart(en). Klik dan hier

Op onze website tonen we het assortiment wat voor iedereen beschikbaar is. Om het assortiment voor jouw organisatie te zien met de juiste prijzen moet je eerst inloggen.

Heb je nog geen account dan kun je dat hier aanvragen.

Ja. Ben je een klant met grote afname dan kan Sligro ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen vinden plaats vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestigingen. Daarbij maken we gebruik van moderne, geconditioneerde vrachtwagens.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van individuele wensen. We maken duidelijke afspraken met het oog op de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wil je gebruik maken van deze service, neem dan contact op met het Sligro Service Center via ons contactformulier en selecteer het onderwerp 'bezorging' of ons gratis telefoonnummer 0800-7544767. Onze medewerkers beantwoorden graag al je vragen over onze bezorgservice.

Als je een klant bent in onze zelfbedieningsvestigingen kan je hier een account aanvragen. Als je een klant bent van onze bezorgservice dan ontvang je hiervan altijd communicatie over van Sligro. De zenders van deze e-mails eindigen altijd op @e.sligro.nl, @s.sligro.nl of @sligro.nl

Twijfel je of dat je een valse of een phishing e-mail hebt ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via 0800-0225154 of per mail op klantenservice@sligro.nl.

Dit heeft waarschijnlijk te maken met je webbrowser of een adblocker. Onze website werkt het beste op Google Chrome.

Wil je een kopiefactuur ontvangen, neem dan contact op met jouw Sligro-vestiging of jouw Klantenteam in de bezorgservice.

Indien je de folder niet meer per post wilt ontvangen, dan kun je je hiervoor afmelden. Vul hiervoor het contactformulier in en selecteer het onderwerp 'afmelden folder' of bel gratis met onze Klantenservice op 0800-0225154. Het kan zijn dat de administratieve verwerking en de productie van een folder elkaar kruisen en dat je de folder na afmelden nog één keer ontvangt. Daarna ontvang je geen folders meer.

Sligro verstuurt verschillende nieuwsbrieven om haar klanten te informeren over acties, aanbiedingen, evenementen en overig Sligro-nieuws.
Wil je onze nieuwsbrieven ontvangen, ga dan direct naar aanmelden nieuwsbrief.
 

Elke ondernemer in de tabaksketen, vanaf het eerste punt van levering tot aan de verkoop, dient sinds 2019 te voldoen aan de verplichtingen zoals genoemd in de Europese richtlijn TPD2.

Dit houdt in dat, indien je tabak bij ons koopt, je onderdeel bent van deze tabaksketen. Dit betekent dat je registratiecodes dient aan te vragen voor jouw bedrijf en ook voor jouw locatie. Hoe deze registratiecodes aan te vragen en/of aan ons door te geven? Je vindt hier meer informatie

Het kan voorkomen dat je een geleverd artikel foutief hebt besteld of dat de kwaliteit niet voldoet. Je kunt bestelde producten altijd direct retour geven aan de chauffeur. Of je doet een retouraanvraag bij de afdeling Klantenservice. Deze aanvraag moet wel voldoen aan de onderstaande voorwaarden.

Voorwaarden bij niet direct retour geven aan chauffeur:

  • De retouraanvraag bij Klantenservice moet plaatsvinden binnen 48 uur na levering
  • Vanwege de voedselveiligheid (HACCP) worden dagvers, diepvries en gekoelde producten niet meer retour genomen
  • Speciaal bestelde producten, niet bij Sligro aangekochte producten of niet-Sligro-emballage worden nooit retour genomen (ook niet direct bij levering)
  • Tabaksartikelen worden niet retour genomen, tenzij foutief geleverd door Sligro en gemeld bij afdeling Klantenservice binnen 24 uur na levering

Kom je er toch niet helemaal uit?

Neem contact op met de klantenservice van je bezorgservice

Kom je er toch niet helemaal uit?

Direct hulp bij bestellen/bezorgen

Bekijk hier de contactgegevens van jouw bezorgservice klantenteam

Ma t/m vr van 8:00 tot 23:00 uur
Zaterdag van 7:00 tot 16:00 uur
Zondag van 12:00 tot 23:00 uur

Neem direct contact op met jouw klantenteam bij vragen over;

  • Geplaatste orders
  • Vraag of klacht na bezorging
  • Artikel- en voorraadinformatie
  • Vragen over bezorgdagen & venstertijden

Bel met de klantenservice

Bel met 0800 022 5154
Ma t/m vr van 8:00 tot 17:00 uur

Neem contact op met de klantenservice over;

  • Sligro-klantenkaart aangevraagd en niet binnen 5 werkdagen ontvangen
  • Klacht Sligro-folder niet ontvangen
  • Sligro-folder digitaal aanvragen

Contactformulier

Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie van ons. Neem contact op.

Stel hier je vragen over;

  • Sligro-klantenkaart aangevraagd en niet binnen 5 werkdagen ontvangen
  • Klacht Sligro-folder niet ontvangen
  • Bezorging
  • Overige vragen

Sligro-vestiging

Kom langs in één van onze zelfbedieningsvestigingen. Vind de dichtstbijzijnde.

Neem telefonisch contact op met een vestiging bij vragen over;

  • Aankopen gedaan in de zelfbedieningsvestiging
  • Artikel- of voorraadinformatie