• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een Sligro in de buurt

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Nee, alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar klantenkaart aanvragen.

Ja. Ben je een klant met grote afname dan kan Sligro ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen vinden plaats vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestigingen. Daarbij maken we gebruik van moderne, geconditioneerde vrachtwagens.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van individuele wensen. We maken duidelijke afspraken met het oog op de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wil je gebruik maken van deze service, neem dan contact op met het Sligro Service Center via ons contactformulier en selecteer het onderwerp 'bezorging' of ons gratis telefoonnummer 0800-7544767. Onze medewerkers beantwoorden graag al je vragen over onze bezorgservice.

Is je Sligro-klantenkaart gestolen of ben je deze kwijt, vul dan het formulier klantenkaart verloren in om het  verlies bij ons te melden.

Wijzigingen worden door ons binnen 24 uur (tijdens kantooruren) verwerkt. Nadat de wijzigingen door ons zijn verwerkt ontvangt je per post een nieuwe klantenkaart. We versturen de klantenkaart naar het organisatieadres dat geregistreerd staat bij het Kamer van Koophandel.

De oude klantenkaart wordt door ons per direct geblokkeerd.

Heb je als bedrijf te maken met veranderingen in jouw bedrijfssituatie en wil je deze aan ons doorgeven? Maak dan gebruik van het formulier ‘Bedrijfsgegevens wijzigen’. Hiermee kun je wijzigingen doorgeven zoals een nieuw correspondentieadres, een naamsverandering of een nieuwe inkoper. Ook kun je een extra klantenkaart aanvragen voor een eventuele tweede inkoper.

Een organisatieadres wijziging dien je door te geven bij de Kamer van Koophandel.

Wil je een kopiefactuur ontvangen, neem dan contact op met jouw Sligro-vestiging of jouw Klantenteam in de bezorgservice.

Indien je de folder niet meer per post wilt ontvangen, dan kun je je hiervoor afmelden. Vul hiervoor het contactformulier in en selecteer het onderwerp 'afmelden folder' of bel gratis met onze Klantenservice op 0800-0225154. Het kan zijn dat de administratieve verwerking en de productie van een folder elkaar kruisen en dat je de folder na afmelden nog één keer ontvangt. Daarna ontvang je geen folders meer.

Of neem contact met ons op

Onze klantenservice geeft graag antwoord op al je vragen. Elke werkdag te bereiken van 08:00 tot 17:00 uur.

Klantenservice

Voor al je vragen 0800 022 5154

Klantenteam

Bestellen en bezorgen 0800 754 47 67