• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Klantenservice

Direct regelen

  • Nieuwe klantenkaart aanvragen
  • Inkoper(s) wijzigen
  • Correspondentieadres wijzigen
  • Bedrijfsgegevens wijzigen
  • Facturen inzien en printen

Let op: Inloggen is alleen mogelijk als jij hierover communicatie van Sligro hebt ontvangen. 

Veel gestelde vragen

Nee, alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar klantenkaart aanvragen.

Is de onderneming in het buitenland ingeschreven, dan kunt u een Sligro-klantenkaart aanvragen in een van onze Sligro-vestigingen. Daarvoor heeft u het volgende nodig: 

  • Een geldig legitimatiebewijs. 
  • Bewijs van bestaan: een document dat door een officiële instantie of een onafhankelijke organisatie is verstrekt (bijv. kopie van statuten of oprichtingsakte) 
  • Een kopie/uittreksel van uw registratie/inschrijving bij de betreffende btw-administratie 

De bijbehorende Sligro-klantenkaart(en) worden enkel per post gestuurd naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. Sligro-klantenkaarten voor de overige landen versturen we naar de Sligro-vestiging waar de aanvraag is ingediend.

Voor de aanvraag van Sligro-ISPC België klantenkaart(en). Klik dan hier

Op onze website tonen we ons assortiment voor iedereen. Als bestelklant moet je nog steeds eerst inloggen om het assortiment voor jouw organisatie te zien met de juiste prijzen. Na inloggen kun je producten toevoegen aan je bestelling of aan je bestellijsten zoals je gewend bent. 

Ja. Ben je een klant met grote afname dan kan Sligro ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen vinden plaats vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestigingen. Daarbij maken we gebruik van moderne, geconditioneerde vrachtwagens.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van individuele wensen. We maken duidelijke afspraken met het oog op de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wil je gebruik maken van deze service, neem dan contact op met het Sligro Service Center via ons contactformulier en selecteer het onderwerp 'bezorging' of ons gratis telefoonnummer 0800-7544767. Onze medewerkers beantwoorden graag al je vragen over onze bezorgservice.

Inloggen is alleen mogelijk als jij hierover communicatie van Sligro hebt ontvangen. Hiervoor ontvang je altijd eerst een vooraankondiging en later een activatiemail. De afzender van deze e-mails eindigt altijd op @e.sligro.nl, @s.sligro.nl of @sligro.nl. Na het aanmaken van een account heb je met je nieuwe inloggegevens toegang tot je persoonlijke account.

Twijfel je of je een valse e-mail of phishingmail hebt ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via 0800-0225154 of per mail op klantenservice@sligro.nl.

Dit heeft waarschijnlijk te maken met je webbrowser of een adblocker. Onze website werkt het beste op Google Chrome.

Wil je een kopiefactuur ontvangen, neem dan contact op met jouw Sligro-vestiging of jouw Klantenteam in de bezorgservice.

Indien je de folder niet meer per post wilt ontvangen, dan kun je je hiervoor afmelden. Vul hiervoor het contactformulier in en selecteer het onderwerp 'afmelden folder' of bel gratis met onze Klantenservice op 0800-0225154. Het kan zijn dat de administratieve verwerking en de productie van een folder elkaar kruisen en dat je de folder na afmelden nog één keer ontvangt. Daarna ontvang je geen folders meer.

Sligro verstuurt verschillende nieuwsbrieven om haar klanten te informeren over acties, aanbiedingen, evenementen en overig Sligro-nieuws.
Wil je onze nieuwsbrieven ontvangen, ga dan direct naar aanmelden nieuwsbrief.
 

Elke ondernemer in de tabaksketen, vanaf het eerste punt van levering tot aan de verkoop, dient sinds 2019 te voldoen aan de verplichtingen zoals genoemd in de Europese richtlijn TPD2.

Dit houdt in dat, indien je tabak bij ons koopt, je onderdeel bent van deze tabaksketen. Dit betekent dat je registratiecodes dient aan te vragen voor jouw bedrijf en ook voor jouw locatie. Hoe deze registratiecodes aan te vragen en/of aan ons door te geven? Je vindt hier meer informatie

Kom je er toch niet helemaal uit?

Direct hulp bij bestellen/bezorgen

Bekijk hier de contactgegevens van jouw bezorgservice klantenteam

Zo t/m vr van 07:00u tot 23:30u
Zaterdag van 07:00u tot 17:00u

Neem direct contact op met jouw klantenteam bij vragen over;

  • Geplaatste orders
  • Vraag of klacht na bezorging
  • artikel- en voorraadinformatie
  • Vragen over bezorgdagen & venstertijden

Bel met de klantenservice

Bel met; 0800 022 5154
ma t/m vr van 08:00u tot 17:00u

Neem contact op met de klantenservice over;

  • Sligro-klantenkaart aangevraagd en niet binnen 5 werkdagen ontvangen
  • Klacht Sligro-folder niet ontvangen
  • Sligro-folder digitaal aanvragen

Contactformulier

Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie van ons. Neem contact op.

Stel hier je vragen over;

  • Sligro-klantenkaart aangevraagd en niet binnen 5 werkdagen ontvangen
  • Klacht Sligro-folder niet ontvangen
  • Bezorging
  • Overige vragen

Sligro-vestiging

Kom langs in één van onze zelfbedieningsvestigingen. Vind de dichtstbijzijnde.

Neem telefonisch contact op met een vestiging bij vragen over;

  • Aankopen gedaan in de zelfbedieningsvestiging
  • Artikel- of voorraadinformatie