Nee, alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.
Klant worden bij Sligro? Ga direct naar klantenkaart aanvragen.
Is de onderneming in het buitenland ingeschreven, dan kunt u een Sligro-klantenkaart aanvragen in een van onze Sligro-vestigingen. Daarvoor heeft u het volgende nodig:
- Een geldig legitimatiebewijs.
- Bewijs van bestaan: een document dat door een officiële instantie of een onafhankelijke organisatie is verstrekt (bijv. kopie van statuten of oprichtingsakte)
- Een kopie/uittreksel van uw registratie/inschrijving bij de betreffende btw-administratie
De bijbehorende Sligro-klantenkaart(en) worden enkel per post gestuurd naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. Sligro-klantenkaarten voor de overige landen versturen we naar de Sligro-vestiging waar de aanvraag is ingediend.
Voor de aanvraag van Sligro-ISPC België klantenkaart(en). Klik dan hier