Recall voor CSM Bakery en La lorraine. Meer informatie

  • Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een Sligro in de buurt

Onbezorgd ondernemen. Word nu Sligro klant

Bij Sligro vind je een compleet food en non-food assortiment. Of je nu komt voor onze bijzondere koffiesoorten, exclusieve wijn of een professionele keukenmachine. Je slaagt gegarandeerd.

Klant worden

Als ondernemer of instelling inkopen doen bij een Sligro-vestiging? Krijg met de klantenkaart vandaag nog exclusief toegang tot al onze vestigingen.

  • Grote verpakkingen, kleine prijzen
  • Breed assortiment A-merken en eigen merken
  • Altijd dichtbij en makkelijk bereikbaar
  • Persoonlijk advies van échte vakmensen
     

Ontvang een gratis koksmes

Word klant en ontvang een waardebon voor een gratis ProChef koksmes

Waarom klant worden?

Vier unieke kanten van Sligro

Onze mensen

Persoonlijke advies van onze food-experts

Proef en zie passie. Online en in de winkel blijf je altijd op de hoogte van trends en ontwikkelingen. Wij denken met je mee.

Onze producten

Unieke producten

Keuze uit ruim 60.000 producten. Vertrouwde A-merken, unieke eigen merken en exclusieve merken. Daarmee maak jij het onderscheid.

Onze oplossingen

Maatoplossingen

Van de bestelservice tot het delen van kennis in trainingen en clinics. Succesvol ondernemen wanneer het jou uitkomt.

Onze voordelen

Volop voordeel

Altijd scherpe prijzen en elke drie weken honderden nieuwe aanbiedingen. Zo betaal je nooit te veel. 

Online bestellen, laten bezorgen

Voor ondernemers die op reguliere basis inkopen. Bestel eenvoudig online en laat je bestelling bezorgen
  • Gemakkelijk online bestellen
  • Zes dagen per week geleverd
  • Betrokkenheid, wij denken graag met je mee
  • Ruimte voor maatwerk

De online bestelmogelijkheden hangen af van afname en ordergrootte, laten we samen kijken naar de mogelijkheden

" Sligro helpt mij als food professional met al die delen van mijn business die het eten en drinken van mijn medewerkers, gasten of klanten betreft. En dat doet Sligro perfect."

Alex van der Reijden

Restaurant Woest

Sinds 1935 voor professionals in food

  • Compleet food en non-food assortiment
  • Persoonlijke aandacht van onze vakspecialisten
  • Bezoek één van onze 50 zelfbedieningsvestigingen
  • Gemakkelijk online bestellen en leveren voor vaste klanten

Veelgestelde vragen

Ja. Ben je een klant met grote afname dan kan Sligro ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen geschieden vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestigingen. Daarbij maken we gebruik van moderne, geconditioneerde vrachtwagens.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van individuele wensen. We maken duidelijke afspraken met het oog op de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wil je gebruik maken van deze service, neem dan contact op met het Sligro Service Center via ons contactformulier of ons gratis telefoonnummer 0800-7544767. Onze medewerkers beantwoorden graag al je vragen over onze bezorgservice.

Nee, de Sligro-klantenkaart wordt alleen uitgereikt aan ondernemers of instellingen die goederen uit het Sligro-pakket wederverkopen of gebruiken voor bedrijfsmatige doeleinden. Voorwaarde om in het bezit te komen van een Sligro klantenkaart is dat het bedrijf staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar klantenkaart aanvragen.

Om als klant inkopen te doen bij Sligro heb je een klantenkaart nodig. Deze kun je aanvragen in iedere Sligro-vestiging. Neem wel een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel mee. Deze mag maximaal 1 jaar oud zijn. Uiteraard kun je ook online een klantenkaart aanvragen.

Staat je vraag er niet bij?

We helpen je graag verder. Bel ons via 0800 022 51 54