• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Onbezorgd ondernemen. Word nu Sligro klant

Bij Sligro vind je een compleet food en non-food assortiment. Of je nu komt voor onze bijzondere koffiesoorten, verse vis, exclusieve wijn of een professionele keukenmachine. Je slaagt gegarandeerd.

Direct een vestiging bezoeken?

  • Binnen 5 minuten geregeld met je KvK-nummer bij de hand
  • Direct inkopen doen na aanvraag van je klantenkaart
  • Persoonlijk advies van onze specialisten
  • Toegang tot 50 vestigingen in heel Nederland
  • Een gratis ProChef koksmes t.w.v. € 27,99 bij je eerste aankoop

Direct bezorgklant worden?

  • Bestel gemakkelijk en snel online
  • Persoonlijk contact met jouw accountmanager & onze verspartners
  • Leverdag(en) afgestemd op jouw voorkeur
  • Advies op maat voor jouw onderneming
  • Periodieke levering met een minimale orderwaarde van €500,00

Sinds 1935 voor professionals in food

Compleet food en non-food assortiment

Persoonlijke aandacht van onze vakspecialisten

Bezoek één van onze 50 zelfbedieningsvestigingen

Gemakkelijk online bestellen en leveren voor vaste klanten

Veelgestelde vragen

Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart kun je binnen 5 minuten aanvragen via dit formulier. Houd hiervoor  je KvK-nummer bij de hand.

Het is ook mogelijk om een klantenkaart aan te vragen in jouw dichtstbijzijnde Sligro-vestiging. Neem hiervoor een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel mee. Deze mag maximaal 1 jaar oud zijn.

Heb je interesse om bezorgklant te worden bij Sligro? Vul dan dit formulier in. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Je krijgt je producten bij bezorging afgeleverd op het afgesproken bezorgadres. We hanteren hiervoor een minimale orderwaarde van €500,00 op basis van periodieke levering.

Ja, ook ondernemers met een vestiging in het buitenland kunnen een Sligro-klantenkaart aanvragen in een van onze Sligro-vestigingen. Daarvoor heb je het volgende nodig:

  • Een geldig legitimatiebewijs. 
  • Bewijs van bestaan: een document dat door een officiële instantie of een onafhankelijke organisatie is verstrekt (bijv. kopie van statuten of oprichtingsakte) 
  • Een kopie/uittreksel van uw registratie/inschrijving bij de betreffende btw-administratie 

De bijbehorende Sligro-klantenkaart(en) worden enkel per post gestuurd naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. Sligro-klantenkaarten voor de overige landen versturen we naar de Sligro-vestiging waar de aanvraag is ingediend.

Voor de aanvraag van Sligro-ISPC België klantenkaart(en). Klik dan hier.

Ben je al klant maar start je een tweede bedrijf en wil je hiervoor ook een Sligro-klantenkaart aanvragen? Dat kan zowel online als bij de klantenreceptie in een Sligro-vestiging. Voor het aanvragen van een klantenkaart in een Sligro vestiging heb je een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Het uittreksel mag maximaal 1 jaar oud zijn.

Tweede klantenkaart aanvragen? Ga direct naar Sligro-klantenkaart aanvragen.

Heb je interesse om bezorgklant te worden bij Sligro? Vul dan ons formulier in. We nemen graag zo spoedig mogelijk contact met je op om alle mogelijkheden te bespreken.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van individuele wensen. We werken hierbij met een minimale orderwaarde van €500,00 op basis van periodieke levering. We maken duidelijke afspraken met het oog op de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.