Meer informatie over de aangescherpte coronamaatregelen en belangrijke veiligheidswaarschuwing.

  • Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Veelgestelde vragen

Klant worden

Om als klant inkopen te doen bij Sligro heeft u een klantenkaart nodig. Deze kunt u aanvragen in iedere Sligro-vestiging. Neem wel een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel mee. Deze mag maximaal 1 jaar oud zijn. Uiteraard kunt u ook online uw  Sligro-klantenkaart aanvragen.

Nee, alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar Sligro-klantenkaart aanvragen.

Ja, ook ondernemers met een vestiging in het buitenland kunnen een Sligro-klantenkaart aanvragen in een van onze Sligro-vestigingen. Daarvoor heeft u het volgende nodig:

  • Een geldig legitimatiebewijs. 
  • Bewijs van bestaan: een document dat door een officiële instantie of een onafhankelijke organisatie is verstrekt (bijv. kopie van statuten of oprichtingsakte) 
  • Een kopie/uittreksel van uw registratie/inschrijving bij de betreffende btw-administratie 

De bijbehorende Sligro-klantenkaart(en) worden enkel per post gestuurd naar Nederland, België, Luxenburg en Duitsland. Sligro-klantenkaarten voor de overige landen versturen we naar de Sligro-vestiging waar de aanvraag is ingediend.

Voor de aanvraag van Sligro-ISPC België klantenkaart(en). Klik dan hier.

Bent u al klant maar start u een tweede bedrijf en wilt u hiervoor ook een Sligro-klantenkaart aanvragen? Dat kan zowel online als bij de klantenreceptie in een Sligro-vestiging. Voor het aanvragen van een klantenkaart in een Sligro vestiging heeft u een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Het uittreksel mag maximaal 1 jaar oud zijn.

Tweede klantenkaart aanvragen? Ga direct naar Sligro-klantenkaart aanvragen.

Bestellen en bezorgen

Ja. Bent u een klant met grote afname, dan kan Sligro ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen vinden plaats vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestigingen. Daarbij maken we gebruik van moderne, geheel geconditioneerde vrachtwagens.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van uw individuele wensen. Daarvoor maken wij duidelijke afspraken met u voor wat betreft de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wilt u gebruik maken van deze service, neem dan contact op met het Sligro Service Center via ons contactformulier en selecteer het onderwerp 'bezorging' of ons gratis telefoonnummer 0800-7544767. Onze medewerkers beantwoorden graag al uw vragen over onze bezorgservice.

Het bezorgen van goederen is afhankelijk van uw ordergrootte. Op basis van uw individuele wensen maken wij verdere afspraken met u op het gebied van bestelwijze, bestelmoment en leverfrequentie.

Wilt u van deze service gebruik maken, neem dan contact op met het Sligro Service Center. Dit kunt u doen door het contactformulier in te vullen en het onderwerp 'bezorging' selecteren of met ons te bellen via 0800-7544767 (gratis). Ons serviceteam beantwoordt graag al uw vragen over onze bezorgservice.

Bestellen en leveren gaat het snelst als u zelf naar één van onze zelfbedieningsgroothandels komt. Dat is dé plek waar u razendsnel al uw bedrijfsmatige inkopen van food en foodgerelateerde non-food artikelen kunt doen. Maar u kunt er ook oriënterend shoppen, ideeën opdoen, producten proeven, bijpraten met collega´s uit het vak of onze specialisten om advies vragen. Tevens kunt u in de zelfbediening onze nieuwe producten bekijken en zo op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes.

Voor klanten met een grote afname beschikt Sligro over een uitgebreid wagenpark voor bezorging tot aan de deur van uw bedrijf. U kunt op de volgende manieren bestellen:

  • via online bestelplatform
  • per telefoon

Inkopen doen bij Sligro

Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Klacht of opmerking plaatsen

Je kunt een klacht of opmerking bij ons melden door het contactformulier in te vullen of telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice op 0800-0225454.

Indien je iets aantreft dat niet in het product thuishoort, vragen wij dit direct te melden bij de Sligro-vestiging waar je het gekocht heeft of meldt het bij jouw Klantenteam. Bewaar daarnaast het aangetroffen voorwerp samen met het product waarin je dit aantrof en indien mogelijk de verpakking.

Rookwaren / Tabak track and trace

Elke ondernemer in de tabaksketen, vanaf het eerste punt van levering tot aan de verkoop, dient sinds 2019 te voldoen aan de verplichtingen zoals genoemd in de Europese richtlijn TPD2.

Dit houdt in dat, indien je tabak bij ons koopt, je onderdeel bent van deze tabaksketen. Dit betekent dat je registratiecodes dient aan te vragen voor jouw bedrijf en ook voor jouw locatie. Hoe deze registratiecodes aan te vragen en/of aan ons door te geven? Je vindt hier meer informatie. 

MagaZiNe

Het eigen tijdschrift van Sligro, magaZiNe, verschijnt vijf keer per jaar en is zo lang de voorraad strekt gratis mee te nemen bij je bezoek aan een Sligro-vestiging. Ook zijn alle uitgaves digitaal beschikbaar.

MagaZiNe is gratis verkrijgbaar in al onze zelfbedieningsvestigingen. Neem het mee tijdens je bezoek aan één van onze vestigingen! (Zo lang de voorraad strekt). Of ‘blader’ door een digitaal exemplaar. Je vindt deze hier.

Nee. Het blad magaZiNe is het eigenmerkenmagazine van Sligro. De volledige invulling van het tijdschrift is dan ook bedoeld voor eigen merken of exclusieve importen van Sligro. Het is niet mogelijk voor externe partijen om hierin te adverteren.

De recepten die in ons tijdschrift magaZiNe naar voren komen, worden ook op onze website gebruikt. Onder het onderdeel recepten vind je al onze recepten.

Offerte opvragen

Wil je een offerte aanvragen, neem dan contact op met de vertegenwoordiger van je Sligro vestiging. Heb je nog niet eerder contact gehad met een vertegenwoordiger, dan kun je een afspraak maken door een e-mail te sturen naar servicesupport@sligro.nl.

Sponsoring en ondersteuning

Sponsoren is keuzes maken, bewuste keuzes. Als Sligro hebben wij ervoor gekozen om een aantal op de mens gerichte sociaal-maatschappelijke activiteiten voor een langere periode te ondersteunen. Deze initiatieven worden door ons zorgvuldig geselecteerd. Daarmee voorkomen we dat de beschikbare middelen versnipperd raken over veel en verschillende projecten.

Lees voor meer informatie ons sponsorbeleid.