• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Veelgestelde vragen

Klant worden

Om als klant inkopen te doen bij Sligro heb je een klantenkaart nodig. Deze kun je aanvragen in iedere Sligro-vestiging. Neem wel een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel mee. Deze mag maximaal 1 jaar oud zijn. Uiteraard kun je ook online uw  Sligro-klantenkaart aanvragen.

Nee, alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heb je nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar Sligro-klantenkaart aanvragen.

Ja, ook ondernemers met een vestiging in het buitenland kunnen een Sligro-klantenkaart aanvragen in een van onze Sligro-vestigingen. Daarvoor heb je het volgende nodig:

  • Een geldig legitimatiebewijs. 
  • Bewijs van bestaan: een document dat door een officiële instantie of een onafhankelijke organisatie is verstrekt (bijv. kopie van statuten of oprichtingsakte) 
  • Een kopie/uittreksel van uw registratie/inschrijving bij de betreffende btw-administratie 

De bijbehorende Sligro-klantenkaart(en) worden enkel per post gestuurd naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. Sligro-klantenkaarten voor de overige landen versturen we naar de Sligro-vestiging waar de aanvraag is ingediend.

Voor de aanvraag van Sligro-ISPC België klantenkaart(en). Klik dan hier.

Ben je al klant maar start je een tweede bedrijf en wil je hiervoor ook een Sligro-klantenkaart aanvragen? Dat kan zowel online als bij de klantenreceptie in een Sligro-vestiging. Voor het aanvragen van een klantenkaart in een Sligro vestiging heb je een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Het uittreksel mag maximaal 1 jaar oud zijn.

Tweede klantenkaart aanvragen? Ga direct naar Sligro-klantenkaart aanvragen.

Bestellen en bezorgen

Ja. Ben je een klant met grote afname, dan kan Sligro ook op bedrijfslocatie leveren. Al onze leveringen vinden plaats vanuit onze gespecialiseerde bezorgservicevestigingen. Daarbij maken we gebruik van moderne, geheel geconditioneerde vrachtwagens.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van uw individuele wensen. Daarvoor maken wij duidelijke afspraken voor wat betreft de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Wil je gebruik maken van deze service, neem dan contact op met het Sligro Service Center via ons contactformulier en selecteer het onderwerp 'bezorging'. Onze medewerkers beantwoorden graag al uw vragen over onze bezorgservice.

Het bezorgen van goederen is afhankelijk van je ordergrootte. Op basis van je individuele wensen maken wij verdere afspraken op het gebied van bestelwijze, bestelmoment en leverfrequentie.

Wil je gebruik maken van deze service, neem dan contact op met het Sligro Service Center. Dit kun je doen door het contactformulier in te vullen en het onderwerp 'bezorging' selecteren. Ons serviceteam beantwoordt graag al uw vragen over onze bezorgservice.

Bestellen en leveren gaat het snelst als je zelf naar één van onze zelfbedieningsgroothandels komt. Dat is dé plek waar je razendsnel al je bedrijfsmatige inkopen van food en foodgerelateerde non-food artikelen kunt doen. Maar je kunt er ook oriënterend shoppen, ideeën opdoen, producten proeven, bijpraten met collega´s uit het vak of onze specialisten om advies vragen. Tevens kun je in de zelfbediening onze nieuwe producten bekijken en zo op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes.

Voor klanten met een grote afname beschikt Sligro over een uitgebreid wagenpark voor bezorging tot aan de deur van uw bedrijf. Je kunt op de volgende manieren bestellen:

  • via online bestelplatform
  • per telefoon

Op onze website tonen we het assortiment wat voor iedereen beschikbaar is. Om het assortiment voor jouw organisatie te zien met de juiste prijzen moet je eerst inloggen.

Heb je nog geen account dan kun je dat hier aanvragen.

Inkopen doen bij Sligro

Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heb je nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Klacht of opmerking plaatsen

Je kunt een klacht of opmerking bij ons melden door het contactformulier in te vullen of telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice op 0800-0225154.

Indien je iets aantreft dat niet in het product thuishoort, vragen wij dit direct te melden bij de Sligro-vestiging waar je het gekocht heeft of meldt het bij jouw Klantenteam. Bewaar daarnaast het aangetroffen voorwerp samen met het product waarin je dit aantrof en indien mogelijk de verpakking.

Veilig inloggen op sligro.nl

Als je een klant bent in onze zelfbedieningsvestigingen kan je hier een account aanvragen. Als je een klant bent van onze bezorgservice dan ontvang je hiervan altijd communicatie over van Sligro. De zenders van deze e-mails eindigen altijd op @e.sligro.nl, @s.sligro.nl of @sligro.nl

Twijfel je of dat je een valse of een phishing e-mail hebt ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via 0800-0225154 of per mail op klantenservice@sligro.nl.
 

Berichten die van of naar Sligro verstuurd worden eindigen op @service.sligro.nl, @account.sligro.nl, @e.sligro.nl, @s.sligro.nl of @sligro.nl. Twijfel je of je een valse e-mail of phishingmail hebt ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via 0800-0225154 of per mail op klantenservice@sligro.nl.

Rookwaren / Tabak track and trace

Elke ondernemer in de tabaksketen, vanaf het eerste punt van levering tot aan de verkoop, dient sinds 2019 te voldoen aan de verplichtingen zoals genoemd in de Europese richtlijn TPD2.

Dit houdt in dat, indien je tabak bij ons koopt, je onderdeel bent van deze tabaksketen. Dit betekent dat je registratiecodes dient aan te vragen voor jouw bedrijf en ook voor jouw locatie. Hoe deze registratiecodes aan te vragen en/of aan ons door te geven? Je vindt hier meer informatie. 

MagaZiNe

Het eigen tijdschrift van Sligro, magaZiNe, verschijnt vier keer per jaar en is zo lang de voorraad strekt gratis mee te nemen bij je bezoek aan een Sligro-vestiging. Ook zijn alle uitgaves digitaal beschikbaar.

MagaZiNe is gratis verkrijgbaar in al onze zelfbedieningsvestigingen. Neem het mee tijdens je bezoek aan één van onze vestigingen! (Zo lang de voorraad strekt). Of ‘blader’ door een digitaal exemplaar. Je vindt deze hier.

MagaZiNe heeft verschillende advertentie mogelijkheden voor huidige leveranciers.

De recepten die in magaZiNe staan zijn ook los te vinden. Je vindt ze hier

Offerte opvragen

Wil je een offerte aanvragen, neem dan contact op met de vertegenwoordiger van je Sligro vestiging. 

Sponsoring en ondersteuning

Sponsoren is keuzes maken, bewuste keuzes. Als Sligro hebben wij ervoor gekozen om een aantal op de mens gerichte sociaal-maatschappelijke activiteiten voor een langere periode te ondersteunen. Deze initiatieven worden door ons zorgvuldig geselecteerd. Daarmee voorkomen we dat de beschikbare middelen versnipperd raken over veel en verschillende projecten.

Lees voor meer informatie ons sponsorbeleid.