Welkom op het vernieuwde bestelplatform

Jouw vertrouwde bestelomgeving is in een fris nieuw jasje gestoken en we hebben diverse zaken geoptimaliseerd. We bouwen hiermee aan een toekomstbestendig platform waarbij jij als klant snel, eenvoudig en betrouwbaar kunt bestellen en, op termijn, steeds meer zaken online kunt gaan regelen.

De meeste functionaliteiten blijven werken zoals je gewend bent. Toch zijn er enkele veranderingen doorgevoerd die mogelijk vragen oproepen. Hieronder hebben we de belangrijkste vragen en antwoorden op een rijtje gezet.

Mocht je vraag er niet tussen zitten kun je altijd contact opnemen met je klantenteam. Zij zullen je zo goed en snel mogelijk verder proberen te helpen.

Inloggen & bestellen

Omdat Sligro.nl en shop.sligro.nl zijn samengevoegd tot 1 platform tonen we ons assortiment ook voor onze zelfbedieningsklanten en anonieme bezoekers. Als bestelklant moet je nog steeds eerst inloggen om het assortiment voor jouw organisatie te zien met de juiste prijzen. Na inloggen kun je producten toevoegen aan je bestelling of aan je bestellijsten zoals je gewend bent.

Mogelijk ben je producten aan het bekijken in tegelweergave. Producten toevoegen aan je bestelling kan alleen vanuit de lijstweergave. Wijzig naar lijstweergave door te klikken op het icoon rechts bovenaan de productcategorie-pagina.

Mocht je in lijstweergeve ook geen bestelknop zien en ontbreekt ook het winkelwagen-icoon in de header? Dan ben je mogelijk ingelogd op een beheerlocatie. Wijzig naar een bestellocatie om een bestelling te kunnen plaatsen.

Op de vernieuwde webshop kom je na inloggen terecht op de homepage. De account overzichtspagina is te bereiken door te klikken op je naam in de header van de pagina en in het menu dat verschijnt te klikken op ‘Mijn account’

Indien je toegang hebt tot meerdere locaties kun je snel wisselen van locatie door te klikken op de locatie naam in de header van de pagina. Een overzicht van alle locaties waar jij toegang tot hebt is te vinden op de pagina ‘Locaties’ die toegankelijk is via mijn account.

De leverdatum van je bestelling kun je aanpassen door op de leverdag in de header van de pagina te klikken. Via de kalender in het uitklapmenu kun je de gewenste leverdag selecteren.

Lijsten & orderset

Als jouw locatie een orderset heeft, is deze uiteraard nog steeds beschikbaar. Deze vind je voortaan door te klikken op de knop ‘lijsten’ bovenaan de website. Op de lijst overzichtspagina die vervolgens opent staat de orderset onderaan, onder het kopje ‘Sligro’

Ga direct naar Lijsten en orderset

Om een lijst te bewerken klik je na het openen van een lijst op de knop ‘bewerk’. Vervolgens kun je producten toevoegen en verwijderen.

Om terug te keren naar de bestelmodus klik je op 'Klaar met bewerken'. Je wijzigingen zijn automatisch opgeslagen.

Bij het klikken op de knop ‘printen’ wordt niet automatisch een pdf aangemaakt. Je kunt de lijst bewaren door in het print venster van je browser te kiezen voor de optie ‘Opslaan als pfd’

Zoeken in de orderset kan niet meer vanuit de hoofdzoekbalk in de header van de website. Om producten te zoeken in je orderset moet je de orderset eerst openen, waarna er een zoekbalk op de pagina verschijnt.

Overig

Een link naar het overzicht van de actuele folders vind je onderaan de ‘Aanbiedingen’ pagina.

Klik hier om naar het folder- en actie overzicht te gaan