• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Bestelzuilen: gastvrij verkopen zónder personeel

Bestelkiosken nemen jouw volledige bestel- en betaalproces uit handen. Til je service naar een hoger niveau, geef jouw omzet een boost én versnel je verkoop. Ontdek zelf dé manier voor gestroomlijnde bestellingen en blije gasten dankzij bestelkiosken van Jamezz. 

✔ Tot wel 40% hogere besteding dan traditionele bestellingen
✔ Sneller bestellen en betalen
✔ Draagt bij aan een oplossing voor het personeelstekort
✔ Volledig personaliseerbaar op jouw huisstijl
✔ € 500,- korting voor Sligro-klanten 

Waarom de Jamezz bestelkiosk voor horeca?

Hoge doorloopsnelheid

Jouw gasten bestellen in een paar tikken op het scherm hun favoriete gerechten, snacks en drankjes. En zonder gedoe rondom de bestelling of betaling achteraf. Afhankelijk naar de inrichting van jouw zaak kunnen ze de bestelling vervolgens afhalen of wordt deze bezorgd aan tafel.

Daarmee zijn bestelzuilen zeer geschikt voor locaties met een hoge doorloopsnelheid zoals pretparken, dierentuinen, vakantieparken, luchthavens en self service kiosken bij tankstations.

Eenvoudige upsell en cross-sell

Profiteer van slimme upsell en cross-sell kansen. Laat de bestelzuil automatisch op het juiste moment de juiste suggestie aan je gast doen. Bestellingen via de horeca bestelzuil leveren gemiddeld 16 tot 40% meer op dan een traditionele bestelling. 

Daarnaast bevat het dashboard van de bestelzuilen ook alle data over bestellingen, omzetten et cetera waar je je assortiment en aanbod gerichter kunt aanpassen.

Minder druk op personeel

Een bestelzuil neemt werk uit handen van je personeel. Hierdoor kunnen jouw medewerkers zich focussen op het leveren van topkwaliteit én ervaren ze minder werkdruk. Tegelijkertijd bespaar jij op personeelskosten, want je verzet meer werk met minder mensen.  

Aandacht op maat

Een bestelzuil biedt een persoonlijke gastbeleving. En niet alleen doordat je medewerkers meer tijd overhouden voor persoonlijke aandacht. Gasten kunnen switchen tussen talen of filteren bijvoorbeeld op allergenen. De bestelzuil beschikt ook over leeftijdscontroles.  

De voordelen van een bestelkiosk via Jamezz

De voordelen van een bestelzuil via Jamezz Ruim € 500,- korting voor Sligro-klanten
In eigen huisstijl Betaal de eerste 6 maanden 50% minder (dus € 55,- i.p.v. € 110,-)
Volledig te koppelen met je kassa, maar ook zonder kassa inzetbaar Opstartkosten van € 200,- (ipv € 425,-)
Heldere rapportages en sturen op data Kosteloos opzeggen binnen 6 maanden
SMS-notificaties op bestelling gereed Snel van start dankzij digitale onboarding
Vast maandelijks tarief Kosten voor de hardware niet inbegrepen

Over Jamezz

Sinds 2017 is Jamezz het ideale bestelsysteem voor in de horeca. Jamezz biedt de meest uitgebreide vormen van QR-bestellen, bestelzuilen en overzichtelijke afhaal & bezorg webshops. Met de smart solutions helpen zij nu inmiddels ruim 1500 ondernemingen.

Dankzij de samenwerking tussen Jamezz en Sligro profiteer jij van aantrekkelijke korting op al hun diensten.

Veelgestelde vragen

De bestelzuil is de ideale bestel- en betaaloplossing voor horeca locaties met een hoge doorloopsnelheid. Bijvoorbeeld in de vorm van een self service kiosk bij tankstations, attractieparken, dierentuinen, ziekenhuizen, luchthavens en vakantieparken. Maar ook als kiosk voor fast casual restaurants, broodjeszaken, slagerijen, ijssalons en snackbars. Door de snelle selfservice zijn lange wachtrijen verleden tijd. 

Optioneel kun je de Jamezz bestelkiosk laten uitbreiden met een cash machine. Zodat jouw gasten hun eigen keuze maken: pinnen of contant betalen.

Vraag bij Jamezz naar de mogelijkheden.

Ja, dat kan. Van kleuren, indelingen, afbeeldingen, gifs tot logo's en lettertypen - je hebt de volledige controle om de bestelkiosk perfect te laten aansluiten bij je merk.

Dat kan zeker. Laat je gegevens achter, dan neemt Jamezz contact met je op om een afspraak te plannen. 

Als Sligro-klant profiteer je van een digitale onboarding waardoor je extra snel van start kunt. Na het invullen van een onboardingsformulier, helpt Jamezz je het systeem volledig te personaliseren, synchroniseren en installeren. 

De bestelzuil van Jamezz werkt vlekkeloos samen met vrijwel ieder kassasysteem. Aanpassingen die je in de POS-systeem verricht, worden gesynchroniseerd met de bestelzuil van Jamezz. Zo weet je zeker dat prijzen en voorraden altijd actueel zijn.

Meestal wordtde bestelzuil van Jamezz gebruikt met een POS-systeem, maar zonder is ook mogelijk. Productaanbod, prijzen, menuvorming, afbeeldingen en omschrijvingen stel je hierbij handmatig in het systeem in. Ook kun je omzetrapportages uit het systeem exporteren voor je boekhouding. 

Het dashboard bevat data over: bestellingen, omzet, producten en de gemiddelde bestelwaarde over een geselecteerde periode. Alle data exporteer je gemakkelijk naar een Excel-bestand.