Meer informatie over de aangescherpte coronamaatregelen en belangrijke veiligheidswaarschuwing.

  • Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Veelgestelde vragen

Openingstijden en koopavonden

Voor alle openingstijden en koopavonden van onze Sligro-vestigingen kun je terecht op onze website bij het onderdeel Vestigingen. Selecteer hier je gewenste vestiging om de openingstijden en koopavonden te bekijken.

Je kunt hier ook direct je favoriete vestiging selecteren, zodat de openingstijden voortaan direct op de homepage getoond worden.

Rondom de feestdagen heeft Sligro extra ruime openingstijden om het inkopen nog eenvoudiger te maken. Kijk voor alle bijzondere en standaard openingstijden op onze website bij het onderdeel Vestigingen

Onze openingstijden kunnen per Sligro-vestiging verschillen. Voor de exacte openingstijden van onze vestigingen kun je terecht op onze website bij het onderdeel Vestigingen.

Vestiging bezoeken

Op onze website kun je de dichtstbijzijnde Sligro-vestiging zoeken op plaatsnaam of postcode. Ga direct naar de vestigingenzoeker.

Voor alle adresgegevens van onze Sligro-vestigingen kun je terecht op onze website bij het onderdeel Vestigingen.

Met de Sligro-klantenkaart hebben maximaal 2 personen toegang van wie één op de kaart vermeld moet zijn. De klantenkaart is strikt persoonlijk. Alleen op vertoon van de klantenkaart is het toegestaan om aankopen te doen. Bij het betreden van een Sligro-vestiging wordt er gevraagd naar de klantenkaart en eventueel naar een geldig legitimatiebewijs.

De Sligro-klantenkaart geeft je het exclusieve recht inkopen te doen bij Sligro. Je klantenkaart is geldig voor het gehele assortiment en kan in elke Sligro-vestiging in Nederland gebruikt worden om inkopen te doen.

Bij het betreden van een Sligro-vestiging wordt er gevraagd naar je Sligro-klantenkaart en eventueel een geldig legitimatiebewijs.

Bent u nog nooit eerder in een Sligro-vestiging geweest, dan moet u bij uw eerste bezoek een Sligro-klantenkaart aanvragen om inkopen te kunnen doen in de vestiging. Neem daarvoor een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel mee. Het uittreksel van de Kamer van Koophandel mag maximaal 1 jaar oud zijn.

Alleen op vertoon van de Sligro-klantenkaart is het toegestaan om aankopen te doen bij Sligro. Neem daarom bij ieder bezoek je klantenkaart en een geldig legitimatiebewijs mee.

Contact opnemen

Voor telefoonnummers en overige contactgegevens kun je terecht op deze website bij het onderdeel Vestigingen, of op de achterzijde van een Sligro-factuur.

Assortiment per vestiging

Het complete assortiment van Sligro bestaat uit ruim 60.000 food- en non-food artikelen, gericht op de foodprofessional in het algemeen. Iedere vestiging beschikt over een divers aanbod food-, non-food en koeling/diepvries producten. Het aanbod dagversproducten zoals vlees, vis, wild & gevogelte, AGF en brood & banket is bepaald per vestiging.

Kijk voor een compleet overzicht van het productaanbod bij de zelfbedieningsvestiging bij je in de buurt.

Inname emballage

Iedere Sligro-vestiging beschikt over een emballage-afdeling waar je leeggoed kunt inleveren.

Huisregels

Bij je bezoek aan een Sligro-vestiging mag je een tas mee naar binnen nemen. Het is Sligro-medewerkers toegestaan om steekproefsgewijs een tassencontrole uit te voeren.

Aangezien er in onze Sligro-vestigingen o.a. heftrucks rondrijden geven we er de voorkeur aan dat kinderen gebruik maken van onze voorzieningen in de Entree. Indien kinderen wel mee de vestiging in gaan is dit alleen toegestaan onder begeleiding van een volwassene en alleen op eigen verantwoordelijkheid.

Huisdieren zijn niet toegestaan in de Sligro-vestiging. Een uitzondering wordt gemaakt voor getrainde geleidehonden van hulpbehoevenden.

Bij de receptie van een Sligro-vestiging wordt er gevraagd naar je Sligro-klantenkaart en eventueel een geldig legitimatiebewijs. Zorg daarom dat je deze bij ieder bezoek bij je hebt.