Heel vervelend als bier niet goed is en overlast geeft voor je gasten. Belangrijk is in ieder geval dat je de THT (tenminste houdbaar tot) goed controleert voordat je het fust aansluit. Een goede reiniging van de leidingen is en blijft belangrijk. Ook is het belangrijk dat een fust 24 uur 'rust' voordat deze aangesloten word. Anders is de kans groot dat het fust wild is/blijft schuimen.
Bier is een natuurproduct en wij doen ons uiterste best om problemen te voorkomen. Mocht er toch een fust zijn wat niet goed is, smaakafwijkingen heeft of er is iets niet goed van technische aard (aansluiting/lekkage etc), laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
- T: 088 43 43 143
- E: customercare@heineken.com
Meld een klachtfust altijd eerst aan bij HEINEKEN Customer Care. Geef deze fusten niet met een chauffeur mee zonder retouropdracht. Er moet een registratienummer op dit fust vermeld worden.
Belangrijk is om de volgende gegevens bij de hand te houden.
- Merk (Amstel, Brand, ..)
- Type fust (50L, 20L, 20L AIO)
- Klachtomschrijving
- THT datum
- Eventueel fustnummer
- Inschatting van bierverbruik
HEINEKEN Customer Care registreert dit fust en je ontvangt een klachtfustcode. Dit is een MXP Code en/of CSS code. Plak deze code op het klachtfust. De chauffeur weet dan dat dit fust retour gaat als klachtfust. Bij terugkomst wordt het volledige fust aan je vergoed, inhoud en emballage. Je moet wel zelf een nieuw fust bestellen. Er wordt niet automatisch een nieuw fust geleverd.