• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Veelgestelde vragen

Bezorgklant worden

Heb je interesse om bezorgklant te worden bij Sligro? Vul dan ons formulier in. We nemen graag zo spoedig mogelijk contact met je op om alle mogelijkheden te bespreken.

Bezorging is afhankelijk van ordergrootte en gebeurt op basis van individuele wensen. We hanteren hiervoor een minimale orderwaarde van €500 op basis van periodieke levering. We maken duidelijke afspraken met het oog op de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.

Ja, dit is mogelijk. Afhankelijk van jouw wensen en ons distributienetwerk plannen wij een transparant bezorgvenster met je in.

Voor klanten met een grote afname beschikt Sligro over een uitgebreid wagenpark voor bezorging tot aan de deur van jouw bedrijf. Bezorgklanten kunnen bestellen via ons online bestelsysteem.

Ja, Sligro Bezorgservice levert in heel Nederland. Ook op de Waddeneilanden. Sligro beschikt over diverse distributiecentra, verspreid over heel Nederland. Vanuit onze totale bezorgservice bevoorraden wij dagelijks ruim 10.000 klanten. Het plaatsen van je bestelling kan 24 uur per dag via ons online bestelprogramma. Daarmee heb je keuze uit het complete assortiment van ruim 60.000 artikelen. Bestellingen worden zorgvuldig verwerkt en uitgeleverd in onze geconditioneerde vrachtwagens.

Wanneer je het contactformulier hebt ingevuld, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Vervolgens plant een accountmanager een gesprek met je in om de mogelijkheden en wensen te bespreken.

Bestellen op Sligro.nl

Wanneer je een klant bent in onze zelfbedieningsvestigingen en nog geen account hebt, kun je hier een account aanvragen, Wanneer je een klant bent van onze bezorgservice dan ontvang je hiervan altijd communicatie over van Sligro over je inloggegevens.

Je kunt hier inloggen om een bestelling te plaatsen voor bezorging.

Bij het aanmaken van een bestelling moet er altijd eerst een leverdatum gekozen worden. De reden hiervoor is dat producten niet altijd leverbaar zijn. Om te voorkomen dat je eerst een bestelling samenstelt en er vervolgens achter komt dat daarvan delen niet leverbaar zijn. Bij het van te voren aangeven van de leverdatum zie je meteen of een product wel of niet leverbaar is op de door jou gekozen leverdatum en kun je gelijk een alternatief kiezen indien nodig.

Voor de eerst volgende mogelijke leverdatum wordt altijd automatisch een nieuwe bestelling geplaatst. Uit onze ervaring is gebleken deze situatie past bij de ‘bestelwens’ van onze klant. Door het automatisch aanmaken van een nieuwe bestelling wordt er een hoop werk bespaard en hoeven klanten voor ieder levermoment alleen nog maar aan te geven wat ze willen bestellen. Je kunt de leverdatum van de volgende bestelling altijd wijzigen.

Op sligro.nl kunnen alleen bezorgklanten bestellingen plaatsen. Als je een klant bent van onze zelfbedieningsvestigingen kun je op sligro.nl oriënterend producten verkennen, ideeën opdoen en jezelf laten inspireren. Met een inlog kun je als klant in onze zelfbediening ook prijzen bekijken.

Bestellen met scanner

De scanner is erg handig en praktisch in gebruik. Hij laadt alle producten die je scant gelijk naar je bestelling zodat je alleen nog maar op ‘bestellen’ hoeft te klikken. 

Waarschijnlijk maak je geen gebruik van Internet Explorer of is je versie van Internet Explorer verouderd. Zorg ervoor dat je de laatste versie van Internet Explorer gebruikt, of dat jouw versie van Internet Explorer geüpdatete is. Ga naar internetexplorer.com voor informatie hierover.

Wanneer een verkeerd klantnummer in het inlogscherm verschijnt en deze niet aangepast kan worden moet je de geschiedenis en de cache van je webbrowser verwijderen. Bij Internet Explorer doe je dit door rechtsboven op het tandwiel te klikken en vervolgens op ‘browsegeschiedenis verwijderen’ te klikken. Vink nu alle opties aan en klik onderaan op verwijderen.

Emballage en retouren

Wanneer de chauffeur jouw bestelling komt bezorgen, neemt hij of zij graag je emballage mee retour. De chauffeur neemt maximaal dezelfde hoeveelheid aan emballage mee retour als op dat moment geleverd wordt. Is je emballage niet meegenomen, staat er een verkeerd artikel op de pakbon of is er een verkeerd emballagebedrag berekend?

Neem dan binnen 48 uur contact op met jouw klantenserviceteam.

Meer informatie over emballage en retouren vind je op deze pagina.

Contact klantenservice

Onze klantenservice van de bezorgservices zijn telefonisch bereikbaar op:

Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 23.00 uur
Zaterdag van 07.00 tot 17.00 uur
Zondag van 12.00 tot 23.00 uur

Het telefoonnummer van je klantenservice vind je in jouw accountoverzicht op sligro.nl. Wanneer je inlogt klik je op jouw naam in de header en kies je ‘mijn account’. In de linker kolom bij ‘mijn klantenservice’ staat het telefoonnummer. 

Ja het is mogelijk om je klantenservice te e-mailen. Je e-mail wordt van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 behandeld. Wanneer je inlogt klik je op jouw naam in de header en kies je ‘mijn account’. In de linker kolom bij ‘mijn klantenservice’ staat het e-mailadres.