• Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een Sligro in de buurt

Veelgestelde vragen

Betalen in de vestiging

In al onze Sligro-vestigingen kun je contant, via pin/contactloos of met Mastercard of Visa betalen.

Betalen met creditcard kan bij Sligro alleen als je beschikt over Mastercard of Visa. Overige creditcards worden niet geaccepteerd.

Aankoopoverzicht opvragen

Wil je een afnameoverzicht ontvangen, neem dan contact op met je Sligro-vestiging of je Klantenteam in de bezorgservice. Vermeld hierbij duidelijk je klantnummer en de periode waarover je het afnameoverzicht wil ontvangen.

Factuur

De aankoopfactuur geldt tevens als garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed.

Wil je een kopiefactuur ontvangen, neem dan contact op met je Sligro-vestiging of je Klantenteam in de bezorgservice.

Garantievoorwaarden

Sligro biedt een garantietermijn van 2 jaar op grootkeukenapparatuur van het merk Elite, koffieapparatuur van het merk Alex Meijer en huishoudelijke apparatuur van het merk Prima Donna. Op alle overige apparatuur geldt een garantietermijn van 1 jaar. Met deze service is Sligro uniek in Nederland. Lees voor meer informatie de garantievoorwaarden. Deze zijn beschikbaar in iedere Sligro-vestiging.

Mocht binnen de garantietermijn een storing optreden dan zorgt Sligro voor de reparatie. Volledig kosteloos, dus inclusief onderdelen, arbeidsloon en eventuele voorrijkosten. Moeilijk verplaatsbare apparaten worden in geval van storingen bij jou in de zaak door specialisten gerepareerd.

Neem hiervoor contact op met je Klantenteam of de Sligro-vestiging waar je het artikel hebt gekocht.