Meer informatie over de aangescherpte coronamaatregelen en belangrijke veiligheidswaarschuwing.

  • Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Veelgestelde vragen

Sligro-Klantenkaart aanvragen

Om als klant inkopen te doen bij Sligro heeft u een Sligro-klantenkaart nodig. U kunt bij de receptie in een zelfbedieningsvestiging of direct online een klantenkaart aanvragen. Voor het aanvragen van een klantenkaart heeft u wel een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Het uittreksel mag maximaal 1 jaar oud zijn.

Nadat uw aanvraag is verwerkt ontvangt u van ons per post uw nieuwe klantenkaart(en). We versturen de klantenkaart naar het organisatieadres dat geregistreerd staat bij het Kamer van Koophandel.

Klant worden bij Sligro? Ga direct naar Sligro-klantenkaart aanvragen.

U kunt een extra Sligro-klantenkaart aanvragen voor een tweede inkoper. De NAW-gegevens van de tweede inkoper kunt u zowel doorgeven bij de receptie in de Sligro-vestiging als ook online.

Neem bij een bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee. Nadat de wijzigingen zijn verwerkt ontvangt u van ons per post jouw nieuwe klantenkaart(en). We versturen de Sligro-klantenkaart altijd naar het organisatieadres dat geregistreerd staat bij het Kamer van Koophandel.

Wit u direct een extra Sligro-klantenkaart aanvragen, vul dan het formulier klantenkaart wijzigen in.

Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een Sligro-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om inkopen te kunnen doen bij Sligro.

Ja, ook ondernemers met een vestiging in het buitenland kunnen een Sligro-klantenkaart aanvragen in een van onze Sligro-vestigingen. Daarvoor heeft u het volgende nodig:

  • Een geldig legitimatiebewijs
  • Bewijs van bestaan: een document dat door een officiële instantie of een onafhankelijke organisatie is verstrekt (bijv. kopie van statuten of oprichtingsakte) 
  • Een kopie/uittreksel van uw registratie/inschrijving bij de betreffende btw-administratie 

De bijbehorende Sligro-klantenkaart(en) worden enkel per post gestuurd naar Nederland, België, Luxenburg en Duitsland. Sligro-klantenkaarten voor de overige landen versturen we naar de Sligro-vestiging waar de aanvraag is ingediend.

U ontvangt de Sligro-klantenkaart(en) binnen 5 werkdagen per post op het organisatieadres zoals bekend bij de Kamer van Koophandel. Kan de aanvraag niet goedgekeurd worden? Dan ontvangt u binnen 3 werkdagen per e-mail hierover bericht.

Klantenkaart gebruiken

Ja, je kan met de Sligro-klantenkaart bij alle Nederlandse vestigingen terecht. De Sligro-klantenkaart geeft je het exclusieve recht inkopen te doen bij Sligro en is geldig voor het gehele assortiment in elke zelfbedieningsvestiging.

De Sligro-klantenkaart is strikt persoonlijk en biedt toegang voor twee personen gelijktijdig. Daarvan moet één persoon met naam op de kaart vermeld staan. Alleen op vertoon van de klantenkaart is het toegestaan om aankopen te doen. Bij het betreden van een Sligro-vestiging wordt daarom gevraagd naar je klantenkaart en eventueel een geldig legitimatiebewijs.

Verlies/gestolen klantenkaart

Is je Sligro-klantenkaart gestolen of ben je deze kwijt, vul dan het formulier klantenkaart verloren in om het verlies bij ons te melden.

Wijzigingen worden door ons binnen 24 uur (tijdens kantooruren) verwerkt. Nadat de wijzigingen door ons zijn verwerkt ontvang je per post een nieuwe klantenkaart. We versturen de klantenkaart naar het organisatieadres dat geregistreerd staat bij het Kamer van Koophandel.

De oude klantenkaart wordt door ons per direct geblokkeerd.

Opzeggen klantenkaart

Is je bedrijf niet meer actief, dan kun je dit doorgeven bij de receptie in een Sligro-vestiging of direct online via ons contactformulier.

Bedrijfsgegevens wijzigen

Een wijziging van het organisatieadres dien je door te geven aan de Kamer van Koophandel. Vervolgens verwerken wij deze binnen 6 werkdagen in ons systeem. Het correspondentieadres kun je zowel doorgeven bij de receptie in de Sligro-vestiging als ook online. Neem bij een bezoek aan Sligro altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wil je direct een wijziging van je correspondentieadres doorgeven, vul dan het formulier klantenkaart wijzigen in.

Een wijziging van inkoper kun je zowel doorgeven bij de receptie in de Sligro-vestiging als ook online. Neem bij een bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee. Nadat de wijzigingen zijn verwerkt ontvang je van ons per post je nieuwe Sligro-klantenkaart(en). We versturen de klantenkaart naar het organisatieadres dat geregistreerd staat bij het Kamer van Koophandel.

Wil je direct de naam van uw inkoper wijzigen, vul dan het formulier klantenkaart wijzigen in.

Een wijziging van bedrijfsnaam dien je door te geven aan de Kamer van Koophandel.

Zodra wij de mutatie vanuit de Kamer van Koophandel hebben ontvangen kunnen wij de naamsverandering ook verwerken in onze systemen.

Een wijziging van je bedrijfsactiviteiten kun je zowel doorgeven bij de receptie in de Sligro-vestiging als ook online. Neem bij je bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wil je direct je bedrijfsactiviteiten wijzigen, stuur dan een e-mail naar klantenservice@sligro.nl of bel dan gratis met onze Klantenservice op 0800-0225454.

Een wijziging van je telefoonnummer kun je zowel doorgeven bij de receptie in de Sligro-vestiging als ook online. Neem bij een bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wil je direct je telefoonnummer wijzigen, vul dan het formulier klantenkaart wijzigen in.

Een wijziging van je e-mailadres kun je zowel doorgeven bij de receptie in de Sligro-vestiging als ook online. Neem bij een bezoek aan onze vestiging altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wil je direct je e-mailadres wijzigen, vul dan het formulier klantenkaart wijzigen in.

Een wijziging van je bankrekeningnummer kun je zowel bij de klantenreceptie in een Sligro-vestiging als online doorgeven. Neem bij je bezoek aan onze vestiging een geldig legitimatiebewijs en een schriftelijk bewijs van de wijziging mee.

Wil je direct je bankrekeningnummer wijzigen, ga dan naar Bedrijfsgegevens wijzigen.

Bescherming persoonsgegevens

Door gebruik te maken van de Sligro-klantenkaart geef je ons toestemming jouw gegevens te gebruiken voor onze eigen marketingactiviteiten, zoals het toezenden van de Sligro-folder.
Meer informatie over hoe wij omgaan met jouw persoonlijke gegevens kun je vinden in onze gebruiksvoorwaarden.

Wens je geen folder per post meer te ontvangen, vul dan het contactformulier in of bel gratis met onze Klantenservice op 0800-0225454.

Klantenkaart verlengen / Welkom terug

Heb je al geruime tijd geen inkopen meer gedaan bij Sligro? Dan zijn wij erg benieuwd naar de reden daarvoor. Misschien koop je in via een ander klantnummer of ben je niet meer bedrijfsmatig actief.

Om je zo goed mogelijk te bedienen hebben wij je in een e-mail of brief gevraagd om je gegevens te controleren en jouw Sligro-klantenkaart te verlengen. Zo blijf je verzekerd van de vele voordelen van inkopen doen bij Sligro. Wil je jouw klantenkaart liever laten vervallen? Dan kan je dit ook aan ons doorgeven. Dan zorgen wij ervoor dat je gegevens netjes worden verwijderd uit ons systeem. Geef jouw voorkeur door via het formulier Verleng klantenkaart.

E-mail of brief ontvangen

Heb je een e-mail ontvangen? gebruik dan de link in de e-mail om direct naar het formulier te gaan. Heb je een brief ontvangen dan kan je hier naar het inlogscherm gaan. Inloggevens staan in de brief.