Meer informatie over de aangescherpte coronamaatregelen en belangrijke veiligheidswaarschuwing.

  • Ruim assortiment en aanbiedingen
  • Volop inspiratie en oplossingen
  • Altijd een vestiging in de buurt

Veelgestelde vragen

Folder ontvangen

Elke nieuwe Sligro-klant krijgt de eerste maanden automatisch de Sligro-folder per post toegestuurd. Daarna is dit afhankelijk van een selectie in ons totale klantenbestand.

Wil je echter verzekerd zijn van onze wekelijkse aanbiedingen? Meld je dan aan voor onze foldermail. Daarmee houden wij je als klant als eerste op de hoogte van alle nieuwe aanbiedingen, acties en ontwikkelingen. Wil je deze Sligro-nieuwsbrief ontvangen, ga dan naar aanmelden foldermail.

Het kan ook zo zijn dat wij niet het juiste adres genoteerd hebben in ons klantenbestand. Neem in dat geval contact op met onze Klantenservice op het gratis telefoonnummer 0800-0225154.

Iedere 3 weken versturen wij de Sligro-foldermail, een e-mail met de nieuwste aanbiedingen en overige actualiteiten. Daarmee bieden wij jou als klant de mogelijkheid om als eerste op de hoogte te zijn van alle nieuwe aanbiedingen, acties en ontwikkelingen. Wil je deze Sligro-nieuwsbrief ontvangen, ga dan naar aanmelden foldermail.

Wij doen onze uiterste best om de Sligro-folder vóór de startdatum te laten bezorgen. Mocht je onze folder regelmatig te laat ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice op het gratis telefoonnummer 0800-0225154.

Uiteraard kun je je klacht over de folderbezorging ook melden door het invullen van ons contactformulier.

Een wijziging van het correspondentieadres kun je melden bij de receptie van je Sligro-vestiging. Neem altijd een geldig legitimatiebewijs mee. Daarnaast kun je deze wijziging ook doorgeven via het formulier bedrijfsgegevens wijzigen.

Afmelden folder

Indien je de folder niet meer per post wil ontvangen, dan kun je je hiervoor afmelden. Vul hiervoor het contactformulier in en selecteer het onderwerp 'afmelden folder' of bel gratis met onze Klantenservice op 0800-0225154. Het kan zijn dat de administratieve verwerking en de productie van een folder elkaar kruisen en dat je de folder na afmelden nog één keer ontvangt. Daarna ontvang je geen folders meer.

Looptijd en actievoorwaarden van de aanbiedingen

De aanbiedingen van Sligro verschijnen in beginsel iedere 3 weken. Iedere folder bestaat uit meerdere katernen (Food, Non-Food, Vers, Wijn) en gaat vaak vergezeld van één of meerdere specials.

De looptijd van een actie staat vermeld op de voorzijde van de betreffende folder of de actiekaart. De Sligro-folder start doorgaans op donderdag en eindigt tweeënhalve week later op maandag. Daarnaast zijn er nog diverse aanvullende acties met een afwijkende looptijd. Deze looptijd is speciaal afgestemd op een specifiek moment, seizoenen en de verwachte drukte in de Sligro-vestigingen.

Dit is in principe alleen zo wanneer klanten een gratis artikel ontvangen. Het is geen korting die oploopt naarmate klanten meer inkopen, maar een eenmalig cadeautje dat de klant ontvangt bij een bepaald aankoopbedrag.

Aanbiedingen bekijken

De nieuwe folder verschijnt iedere 3 weken. De aanbiedingen uit de Sligro-folder gaan doorgaans in op donderdag. Vanaf de dinsdag voorafgaande aan de ingangsdatum van de aanbiedingen kun je deze al online bekijken onder aanbiedingen.

Beschikbaarheid van de aanbiedingen

Is een product in de aanbieding niet meer voorradig binnen de gestelde looptijd? Meld dit dan aan een medewerker in jouw Sligro-vestiging. Deze zorgt voor een passende oplossing zodat je direct of op een later tijdstip alsnog kunt profiteren van het voordeel.

Per Sligro-vestiging kan de samenstelling en de omvang van het assortiment verschillen. Zo zijn er bijvoorbeeld vestigingen met een assortiment dagvers en vestigingen zonder dagvers. Zo kan het voorkomen dat een aanbieding van een dagversproduct niet in je vestiging verkrijgbaar is. Indien een aanbieding niet in iedere vestiging verkrijgbaar is, dan vermelden wij dat specifiek in de folder of op de actiekaart.

Wil je meer weten over het aanbod van een specifieke vestiging? Zoek dan je vestiging in het vestigingenoverzicht en bekijk welke assortimentsgroepen deze vestiging in het assortiment heeft.